De beerput van het internet

Allez, nu is er in de plaatstelijke roddelgroep reclame gemaakt voor een nieuwe groep. Dit screenshot zou genoeg moeten zeggen. En nee, de groep is niet ironisch bedoeld. Daar kan je de oprichters moeilijk van verdenken.

TrKWCtZ.png

Ze hebben toch al een paar honderd leden en het enige wat daar in gepost wordt is: "Ze zijn weg!!!!" en "Ze zijn terug!" of varianten daarop :help:
Ge kunt misschien een "ongefundeerde argumentaties en nutteloze discussies" groep opstarten in de hoop dat die dan ook naar daar verhuizen. :unsure:

Doet me een beetje denken aan Weerman Ruben Weytjens z'n posts. Dat is een "amateur" weerman uit Limburg, maar wel in die zin dat het quasi professioneel is want die weet echt wel waar hij mee bezig is en z'n voorspellingen zitten er vaak boenk op Z'n pagina op zich is dus echt wel de moeite om te volgen en zo een correct beeld van de regionale weersverwachtingen te hebben. Maar op z'n posts (zeker over slechter weer) krijgt ge dan honderden reacties waarbij iedereen laat weten hoe de toestand op dat eigenste moment in hun weetikveelwelk dorp is: "hier schijnt de zon nog, bij ons druppelt het een beetje, hier zie ik een paar wolken, amai het giet hier goed, bij ons weer pech, ..."

Ge kunt misschien een "ongefundeerde argumentaties en nutteloze discussies" groep opstarten in de hoop dat die dan ook naar daar verhuizen. :unsure:
Mja die zijn juist van zo'n soortement groep afgesplitst. :unsure: Allez, dat is de roddelgroep toch minstens 90% van de tijd. Héél af en toe staat er tussen die bagger wel eens iets nuttigs.

Allez, nu is er in de plaatstelijke roddelgroep reclame gemaakt voor een nieuwe groep. Dit screenshot zou genoeg moeten zeggen. En nee, de groep is niet ironisch bedoeld. Daar kan je de oprichters moeilijk van verdenken.

TrKWCtZ.png

Ze hebben toch al een paar honderd leden en het enige wat daar in gepost wordt is: "Ze zijn weg!!!!" en "Ze zijn terug!" of varianten daarop :help:
De info / het doel van die groep ... welke normale persoon leest dat nu en denkt "oh ja, nou dat vind ik wel interessant, hier ga ik me inschrijven" zonder tot in Oceanië te zakken van schaamte?

TrKWCtZ.png

Als je die beschrijving leest kan het toch niet anders of de stichter bedoelde dat als grap?

Doet me een beetje denken aan Weerman Ruben Weytjens z'n posts. Dat is een "amateur" weerman uit Limburg, maar wel in die zin dat het quasi professioneel is want die weet echt wel waar hij mee bezig is en z'n voorspellingen zitten er vaak boenk op Z'n pagina op zich is dus echt wel de moeite om te volgen en zo een correct beeld van de regionale weersverwachtingen te hebben. Maar op z'n posts (zeker over slechter weer) krijgt ge dan honderden reacties waarbij iedereen laat weten hoe de toestand op dat eigenste moment in hun weetikveelwelk dorp is: "hier schijnt de zon nog, bij ons druppelt het een beetje, hier zie ik een paar wolken, amai het giet hier goed, bij ons weer pech, ..."
Zoiets? :woohoo:

Zijn deze mensen zat ofzo als ze deze onsamenhangende domme vragen stellen?

Als die'n ekster z'n birdbrain groter is als dat van die kat is toch duidelijk waar het probleem ligt

edit: mja ok volgens google zijn eksters wel fucking scherp vanboven

Ik denk dat die staan verplaats is ik weet het niet daar.zo met man gezocht en niets gevonden juist rugzak de honden hebben niets geroken nu burgermeester vond het lichaam enen jaren wat gingen die daar doen wandelen en voorst kom daar geen volk alleen die twee vind ik toch raar ze.zullen het lichaan verplaats hebben om eenvoudig gevonden te worden er is schoten afgegaan in bos er is wel gezegd als ze hem zien mocht en ze schieden nu onderzoek van dood wel en kogel maar ik denk dat als ze de kogel uithalen zou het zijn dat het zelfde wapen zijn die JC had dan kunnen ze zeggen dat het zelfmoord was er is veel die niet klopt ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen als het lichaan verplaats is geweest kunnen ze dat vaststellen ze zullen wel iets weet uitvinden de mensen wijs maken ik hoop dat de waarheid boven komt de echt waarheid geen leugens want die hele zaak stinkt ik geloof daar juist niets van wat ze allemaal op tv en kranten zeggen ik hoop dat het niet in de dofpot wordt gezet zoals gewoonlijk

Als ik zulke comments lees op FB dan begint bij mij in gedachten ook altijd de bijhorende soundtrack af te spelen.

Mijn dochter van twee heeft meer samenhang in haar zinsbouw. :eek:
En die snapt waarschijnlijk ook al dat je schieden en schieten anders zou uitspreken en je het dus met een t moet schrijven.

Een tijd terug ook zo'n groot licht uit de gym, dat altijd van die "tuning beats" rommel opzette:

"Goeie biet"
Onder een gedeelde muziekvideo op fb. :unsure:

Terug
Bovenaan