Proto
Well-known member
Had hem ook gezien daarstraks. denk dat die gast zo nog al wel een paar posts gemaakt heeft. Not sure if troll or serious, maar ik vrees er een beetje voor dat het gewoon serieus is.De lokale ge zijt van-groep:
Prachtig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had hem ook gezien daarstraks. denk dat die gast zo nog al wel een paar posts gemaakt heeft. Not sure if troll or serious, maar ik vrees er een beetje voor dat het gewoon serieus is.De lokale ge zijt van-groep:
Prachtig.
Oproepen tot een protest tegen de Mainstream Media, er op de koop toe in slagen om een afkorting te gebruiken die kant noch wal raakt- op een platform dat meer mainstream -met de cijfers die de traditionele media tegenwoordig halen zijn ze meer niche dan wat anders- is dan die zogezegde Mainstream Media... Il faut le faire.De lokale ge zijt van-groep:
Prachtig.
Na 4x deze zin te lezen, begrijp ik ze bijna.Oproepen tot een protest tegen de Mainstream Media, er op de koop toe in slagen om een afkorting te gebruiken die kant noch wal raakt- op een platform dat meer mainstream -met de cijfers die de traditionele media tegenwoordig halen zijn ze meer niche dan wat anders- is dan die zogezegde Mainstream Media... Il faut le faire.
Boot vaart tegen brug.
De boot werd stuurloos na een paar power failures (camerabeelden zijn op internet te vinden), dus dit is een ongeluk.
En toch zijn er weer personen (groeperingen?) die alles (bewust) in vraag gaan stellen. Wat zag ik al voorbijkomen:
"Was het geen terreurdaad? De kapitein was een Oekraïner. Het schip voer recht naar die pijler, geen toeval. Wat er in die containers zat mag niet geweten zijn."
Ook onderstaande foto komt hier en daar boven water en is reeds debunked
Wat complot ?Moet op de duur toch gewoon vermoeiend zijn om overal een complot achter te zien?
Zulke mensen gaan hun eigen bestaan op de duur nog linken aan "het complot" van "hen".
Ik ga altijd afrekenen in de rij met een mens van vlees en bloed.
En het liefst van al nog met cash geld.
Ik haat dat zelfscan-gedoe.
Ik ben dikwijls verstrooit en oftewel scan ik iets dubbel en teveel of ik vergeet het gewoon door onachtzaamheid.
En inderdaad, het lijkt als op mijn hoofd getatoeëerd staat dat ik verdachte nr 1 ben van deze consumptie/segregatie -maatschappij to be.
Dan wordt je nog eens belachelijk gemaakt voor alle andere mensen als je een fout hebt begaan.
Laat ze verdomme eens zelf hun handelswaren scannen !
Wij zijn de consumenten , de klanten , de koningen.
Maar die leuze is blijkbaar ergens kwijtgeraakt tussen winst en gewin.
De Cassiers en caissières zijn blijkbaar uit het oog verloren dat die constante vernieuwing en automatisering hen hun jobs zal kosten.
De 4 th industrial revolution van sieg heil zwijn Klaus Swabstick & co.
Op alles Qr-codes plakken zodat ze bepaalde mensen kunnen uitsluiten uit de maatschappij.
We zijn het ondertussen al bijna gewoon geworden in deze opkomende weffers-dictatuur.
Cash verbannen om nog meer controle te krijgen via hun CBDC .
Dan gaan we nog dingen meemaken waar jullie rare ogen van gaan trekken.
Ineens kan je die lekkere rookworst niet meer kopen waar je zin in had want je deugdertjes -krediet staat niet genoeg in groen en je hebt teveel op grote co2 voet geleefd deze week door een autotrip aan te durven buiten je 15 minuten zone .
Je wordt afgestraft voor je onzedige gedrag van buiten de lijntjes te kleuren van de nieuwe Weffers-dictatuur.
Al hun ingevoerde regelnevenarijen zijn enkel bedoeld voor het plebs /het gepeupel.
Zij (de zionistische Cabal) hebben natuurlijk alle voorrechten zoals in de predictieve programmatuur van de film van Orwell (Animal farm)
Some animals have more right then others…
Maar hey , de wappies die werden weggezet als complotdenkers hebben jullie enkel trachten te verwittigen uit morele overwegingen.
En het begon inderdaad met een automatische zelfscan-kassa en de nodige Qr-codes.
Waar het eindigen zal kan niemand echt voorspellen .
We tried to warn you …
Drop the Mike , peace out![]()
Pies outIemand post een nogal over the top commentaar over hoe hij altijd gecontroleerd wordt bij de self-scan van de Albert Heijn. Nuja ik ken die persoon en ziet er ook gewoon beetje vreemd uit.
Dan dacht er iemand, hier ga ik op reageren. Hold my beer.
Beetje teveel gedropt bij de geboorte.Ocharme Mike![]()

Dat was een daverend succes zeker?De lokale ge zijt van-groep:
Prachtig.
Het vuur van de revolutie brandde als nooit tevoren.Dat was een daverend succes zeker?
De voortdurende stijging van de gemiddelden loopt bijna samen met de uitfasering van gelode benzine in de jaren '70.Bericht over het feit dat al 10 maanden op rij elke maand de warmste is die ooit werd gemeten.
Commentaar: "En wat met de vele regen..."
Ahja, want uw kerktoren in Teutereweutere is de maatstaf van het globale klimaat.

De voortdurende stijging van de gemiddelden loopt bijna samen met de uitfasering van gelode benzine in de jaren '70.
Toeval? Trek zelf maar je conclusies en slaap rustig verder.![]()
.