De beerput van het internet

En van die gortdroge antwoorden, maar oh zo (h)eerlijk:



"Waarom werken als je kan bedelen?"

"Nou denk het niet. Je zegt dat je coach bent. Help je zelf er uit. Je hebt de kwaliteit omdat te doen."

"Steun vragen is 1 ding, maar andere de schuld geven van je geprutst is ook weer zoiets"

"Haha! De aap - euh, sorry, het verdienmodel! - komt uit de mouw…"

"Aan medeleven en sterkte heeft ze niets. Ze wil geld!"

"Karine Knaken"



:oi22:
Niet schamen hé.
Super moedig dat zo een plantrekker toch achter financiële steun durft te vragen!
 
Dat is een beetje de wappie-piramide.
De hoofd-wappie, die net nog een heel klein beetje verstand heeft, gaat geld halen bij de volg-wappies. Die gaan dat met een glimlach betalen en op social media klagen hoe de roverheid hun plundert.

Willem Engel was ook zo'n mooi voorbeeld bij onze Nederlandse buren. Die had grond gekocht in Portugal met "steungeld" van zijn volg-wappies (als ik het goed heb).

Ironie op z'n best.
 
IMG-7207.jpg


Ja jongens en meisjes, hou u maar vast aan de takken van de bomen. Want nu gaan ze losgaan met hun theorieën over de vaccins. :unsure:
 
Vreselijke stronttitels in de kranten om die zever van lockdown te verbinden met het buitengewoon onderwijs. Da's gewoon dezelfde stijgende lijn die begonnen is sinds Pascal Smet heeft geprobeerd het buitengewoon onderwijs monddood te maken met het M-decreet (en dus véél te besparen). Dat is in het gezicht van de regeringen ontploft. Crevits heeft er aan moeten morrelen en sinds Weyts gaat het keihard in de omgekeerde richting.
 
Ondertussen vraagt/bedelt 'ons Carine' nog steeds om giften (lees: inkomen) op Twitter/X.
Het doorlezen van de antwoorden doet een mens geloven dat haar schip bijna gezonken is.
Soms zitten er ook pareltjes tussen:

Is de roebel koers zo slecht dat je moet gaan bedelen?

Nee, ik vind je irritant en dom…ik wil dat je mij betaald…zie het maar als schadevergoeding.

:oi22:
 
Artikel op HLN over het invoeren van de "Dutch reach" in de rijopleiding (waarbij je dus de deurhendel bedient met de verste arm zodat je eigenlijk automatisch al kijkt of er geen fietser afkomt). Kun je weinig op tegen hebben, denk je dan...

Guy Stroobant
ik doe mijn deur nog altijd open zoals ik dat wil

Philip coppens
dus in iedere wagen gaat een controleur zitten,het word om langs om gekker en de fietsers doen maar hun zinnetje en hebben lak aan regelmenten

Stephan Van De Maele
Ik doe mijn wagen open hoe ik dat wil..

Ann Verschueren
Als fietsers verplicht eens een meter verwijderd van een voertuig moeten rijden is er ook geen probleem.


enzovoort, enzoverder...
https://www.hln.be/binnenland/als-a...t-portier-met-de-rechterhand-openen~ac436a56/
 
Artikel op HLN over het invoeren van de "Dutch reach" in de rijopleiding (waarbij je dus de deurhendel bedient met de verste arm zodat je eigenlijk automatisch al kijkt of er geen fietser afkomt). Kun je weinig op tegen hebben, denk je dan...

Guy Stroobant
ik doe mijn deur nog altijd open zoals ik dat wil

Philip coppens
dus in iedere wagen gaat een controleur zitten,het word om langs om gekker en de fietsers doen maar hun zinnetje en hebben lak aan regelmenten

Stephan Van De Maele
Ik doe mijn wagen open hoe ik dat wil..

Ann Verschueren
Als fietsers verplicht eens een meter verwijderd van een voertuig moeten rijden is er ook geen probleem.


enzovoort, enzoverder...
https://www.hln.be/binnenland/als-a...t-portier-met-de-rechterhand-openen~ac436a56/
Azijndrinkend Vlaanderen in 4 citaten.
 
Artikel op HLN over het invoeren van de "Dutch reach" in de rijopleiding (waarbij je dus de deurhendel bedient met de verste arm zodat je eigenlijk automatisch al kijkt of er geen fietser afkomt). Kun je weinig op tegen hebben, denk je dan...

Guy Stroobant
ik doe mijn deur nog altijd open zoals ik dat wil

Philip coppens
dus in iedere wagen gaat een controleur zitten,het word om langs om gekker en de fietsers doen maar hun zinnetje en hebben lak aan regelmenten

Stephan Van De Maele
Ik doe mijn wagen open hoe ik dat wil..

Ann Verschueren
Als fietsers verplicht eens een meter verwijderd van een voertuig moeten rijden is er ook geen probleem.


enzovoort, enzoverder...
https://www.hln.be/binnenland/als-a...t-portier-met-de-rechterhand-openen~ac436a56/
HLN. Wat zou ik zonder zijn. Dan weet ik tenminste waar ik het aan de schoolpoort over moet hebben :unsure:
 

Hoe zouden de wappies dit gaan misbruiken? Ik zie 2 mogelijkheden: 'zie je nu dat die vaccins helemaal niet werken!' of 'wat wil 1 geval nu zeggen?' (die laatste een denkwijze waarop zij meermaals gewezen zijn).
 

Hoe zouden de wappies dit gaan misbruiken? Ik zie 2 mogelijkheden: 'zie je nu dat die vaccins helemaal niet werken!' of 'wat wil 1 geval nu zeggen?' (die laatste een denkwijze waarop zij meermaals gewezen zijn).

Laatst zag ik zo een wappie in een discussie het "argument" gebruiken dat degenen die zich lieten vaccineren en nog leven en geen grote gezondheidsproblemen hebben gehad, gewoon geluk hebben dat ze een placebo kregen want uiteraard heeft "men" ook veel placebo's gebruikt om het niet te fel te laten opvallen dat de vaccins zeer dodelijk zijn.
 
Laatst zag ik zo een wappie in een discussie het "argument" gebruiken dat degenen die zich lieten vaccineren en nog leven en geen grote gezondheidsproblemen hebben gehad, gewoon geluk hebben dat ze een placebo kregen want uiteraard heeft "men" ook veel placebo's gebruikt om het niet te fel te laten opvallen dat de vaccins zeer dodelijk zijn.
Gelukkig hebben al mijn vrienden, familie, schoonfamilie, ploeggenoten, collega's en kennissen allemaal toevallig een placebo gekregen! Dat een mens zoveel geluk kan hebben in zijn leven!

giphy-44.gif
 
Laatst zag ik zo een wappie in een discussie het "argument" gebruiken dat degenen die zich lieten vaccineren en nog leven en geen grote gezondheidsproblemen hebben gehad, gewoon geluk hebben dat ze een placebo kregen want uiteraard heeft "men" ook veel placebo's gebruikt om het niet te fel te laten opvallen dat de vaccins zeer dodelijk zijn.
van tegenstellingen gesproken.
 
U kijkt toch ook? :oi22:
En dan die heeeeerlijke commentaren.



Een debat tussen 2 hitsers die hetzelfde over alles denken en bedelen als verdienmodel hebben. Dat zal pittig worden zeg.

Och och och. Een nieuw complot in de maak. Ik verwacht morgen een "steun me nu" en doneer linkje. Ze moeten toch boodschappen kunnen doen zonder te werken.

Het grote wappie en wappie debat? Kan niet wachten….

Wow, livebeelden van de gesloten afdeling.

Dorpsgekkies united!

Een wappie-fest! Kunnen we al doneren?

Een date met Willem, levert vast meer donaties op

Moet dat, die foto?

Die foto. Ik schrok me kapot.
 
Per ongeluk gereageerd op fb op een post over de energieprijzen in Europa. Dacht dat ik op 1 vd pagina's van de EV rijders zat maar was blijkbaar de energiewappie pagina van de gedupeerde zonnepaneeleigenaren :unsure:
 
Terug
Bovenaan