De beerput van het internet

Racisme.

Heel veel "memes" van immigranten etc
ik verdenk de eigenaars ervan nu ook wel weer wat onrust in het westen aan te wakkeren. 1/3 berichten gaat tegenwoordig wel over migranten.
Ik ben afgehaakt, ook door de misogynie. Een grapje kan natuurlijk maar al die haat.
Ik weet niet of het doelbewust is maar ik vind dat ook zo'n poel van haat. Of dat nu echt allemaal een soort alt-right incel volk is, of gewoon wat edgy tieners, gohja. Vooral vermoeiend om tussen 3 grappige zaken 10 keer te zien dat zwarten alles kapot maken en alle vrouwen hoeren zijn.
 
Straf toch hoe zo'n wereldnieuws enkel te vinden is op social media en in zinsbouw waar je hoofdpijn van krijgt.
meat meat meat meat
[wappiemode]
Omdat de leugenpers het verzwijgt natuurlijk! Het zou me niet verbazen dat het gevaccineerd mensenvlees is. Gelukkig zijn er strijders die op onderzoek gaan.
[/wappiemode]

:hurrr:
 
[wappiemode]
Omdat de leugenpers het verzwijgt natuurlijk! Het zou me niet verbazen dat het gevaccineerd mensenvlees is. Gelukkig zijn er strijders die op onderzoek gaan.
[/wappiemode]

:hurrr:


En waarom is men paar jaar geleden begonnen met testen van hologrammen op concerten en evenementen enz? Om die techniek op punt te stellen natuurlijk! Omdat alle gevaccineerden gestorven zijn (en dus BigMac worden) en de meeste "personen" die ge tegenkomt op straat dus hologrammen zijn om deze massale sterfte niet te doen opvallen!
 
En waarom is men paar jaar geleden begonnen met testen van hologrammen op concerten en evenementen enz? Om die techniek op punt te stellen natuurlijk! Omdat alle gevaccineerden gestorven zijn (en dus BigMac worden) en de meeste "personen" die ge tegenkomt op straat dus hologrammen zijn om deze massale sterfte niet te doen opvallen!
Als ik van u was dan zou ik dat idee proberen te lanceren in een wappiegroep. En dan de reacties posten :biglaugh:
 
De gekkies gaan weer volledig los op het nieuws dat de vaccins van Astra Zeneca worden teruggeroepen. Hier lopen toch wat flepkes rond zoals ze hier zeggen.
 
Het nieuwe Russische offensief is gestart in Kharkov (zoals blijkt uit eerdere hints). En dit zal niet de enige richting zijn. De fouten uit 2022 zullen hopelijk niet meer herhaald worden.

Voor onze kinderen in Belgorod die gestorven zijn op oudejaarsavond
voor onze soldaten die hun levens gegeven hebben
voor iedereen die zich niet gewonnen gaf in de lente van 2014
voor de gestorven helden in Odessa
voor iedereen die een stille schaduwoorlog voert tegen de neo-nazistische bezetters in Kiev.

geen enkele hoek zal veilig zijn voor alle Westerse huurlingen die het zwaard opgenomen hebben tegen het Vaderland.
De beerput ook op BG aan het werk.
 
Terug
Bovenaan