Tja dat is dan ook hetgeen ik altijd passeer als ik naar mijn ouders fiets. Lekker binnendoor langs 't eiland.Wat je daar aangeeft op google maps is dan ook iets wat iedereen in de buurt kent als 'de wijk'![]()
Dus wijk is idd dat voor mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja dat is dan ook hetgeen ik altijd passeer als ik naar mijn ouders fiets. Lekker binnendoor langs 't eiland.Wat je daar aangeeft op google maps is dan ook iets wat iedereen in de buurt kent als 'de wijk'![]()
Om PHEV interessant te houden bestel je wel best voor 1/07/23.Iemand die me wat raad kan geven voor aankoop eigen bedrijfswagen aub? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Situatie: ik werk als consultant sinds 5 jaar en rij ongv 35K KM per jaar. Momenteel Peugeot 308 SW break en die is bijna afbetaald.
Dus idealiter zou ik eind dit jaar in een nieuwe wagen moeten zitten.
Nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe break en wens te upgraden naar bij voorkeur plug-in hybride Volvo/Audi/Volkswagen.
Aanraders?
Ik twijfel ook tussen een leasing/financiële renting of zelf aankopen.
Iemand in gelijkaardige situatie die mij zijn ervaring kan delen aub?
Ik start dit weekend met bezoeken aan enkele verdelers.
Eigenlijk voor rugproblemen enzo is de iX dan weer te hoog, dan kan je beter een iX1 nemen. Die zit eigenlijk perfect qua hoogte als het je daarom te doen zou zijn.De iX heeft één van de lelijkste voorkanten dat een BMW ooit heeft gehad. Achterkant gaat er nog mee door.
Maar goed, ben sowieso geen fan van SUV's. Zou er enkel één rijden als het me werd opgelegd, ik veel off road moet (dan zou ik wel voor iets anders dan een iX gaan) of als ik een hoge instap nodig heb op mijn oude dag.
Iemand die me wat raad kan geven voor aankoop eigen bedrijfswagen aub? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Situatie: ik werk als consultant sinds 5 jaar en rij ongv 35K KM per jaar. Momenteel Peugeot 308 SW break en die is bijna afbetaald.
Dus idealiter zou ik eind dit jaar in een nieuwe wagen moeten zitten.
Nu ben ik aan het kijken voor een nieuwe break en wens te upgraden naar bij voorkeur plug-in hybride Volvo/Audi/Volkswagen.
Aanraders?
Ik twijfel ook tussen een leasing/financiële renting of zelf aankopen.
Iemand in gelijkaardige situatie die mij zijn ervaring kan delen aub?
Ik start dit weekend met bezoeken aan enkele verdelers.
Om PHEV interessant te houden bestel je wel best voor 1/07/23.
Als Volvo fan zou ik kijken naar een V60 T6, andere opties zijn een V90, Passat, Arteon of Audi A6. Dan heb je het wel ongeveer gehad met break hybride opties binnen die merken die een upgrade zijn.
'k Denk dat dit heel easy is om uit te leggen. BE, mét de fiscale koterijen is al een van de hoogst belaste landen ter wereld.En veel multinationals snappen ook de bedrijfswagencultuur niet. Bijvoorbeeld m'n vrouw is bij een multinational HR Manager voor de 3 sites in België, maar ze beheert ook het wagenpark. Belgïe rapporteert aan Nederland. In Nederland zijn ze dus tegen bedrijfswagens. Die snappen dat gewoon (en de kost) niet. Nu heeft m'n vrouw de mensen wel de keuze gegeven om ook te leasen op 5 jaar in plaats van 4 jaar. Zo kunt ge als werknemer iets verder springen qua configuratie.
Nu zijn 't onderhandelingen om toch de budgetten voor leasing in BE te indexeren, want da's jaren niet meer gebeurd.
Dat is toch niet zo? De bedrijfswagen was er altijd al, die wordt nu gewoon misbruikt om de belastingdruk te verlaten. Maar dat is er toch helemaal niet gekomen omwille van de hoge belastingdruk zoals wel het geval is bij maaltijdcheques en ecocheques?Bij gevolg, die wagens zijn er gekomen, net als de maaltijdcheques, ecocheques, etc. om de belastingsdruk te verlagen.
Laat me raden, Mercedes?Teruggehoord van de garage vandaag, zoals verwacht uitstel tot Juni 2023.
Je vraagt je af wat ze in die fabriek zelfs aanvangen, hoe kan je levertermijn nu met evenveel maanden opschuiven als er tijd voorbij gaat, behalve als je niks uitvoert in tussentijd?
Als ze weer uitstellen ga ik opties bekijken om het contract op te zeggen, er is een limiet aan m'n geduld en dan zoek ik wel een optie voor een stockwagen ofzo.
Als zelfstandige?Hier ondertussen 13 maand aan het wachten op men i4 m50.
Normale levering was begin februari. Deze week te horen gekregen dat ze nog geen productie datum hebben en dat volgende week de productie planning voor het 2e semester bekend gaat worden.
Als ik het volgende week niet meer weet gaan ze met een tegemoetkoming mogen komen of ik ze men contract op.
Dan ga ik zien bij audi of die polestar 3.
Inderdaad, als je als werknemer nu een i4m50 in bestelling hebt, moet je goed zot zijn om die te annuleren. Kan me niet inbeelden dat die nog binnen budget valt ondertussen.Als zelfstandige?
Want anders zou ik allesbehalve die i4m50 opzeggen, kans is groot dat je die niet meer kan kiezen.
Inderdaad als zelfstandige.Als zelfstandige?
Want anders zou ik allesbehalve die i4m50 opzeggen, kans is groot dat je die niet meer kan kiezen.
Op een nieuwe audi of andere ga je ook even moeten wachten hoor...Inderdaad als zelfstandige.
Goh het is twijfelen, het is een ferme wagen, maar de manier waarop ze alles afhandelen laat de wensen over. Die vertaging kost mij in totaal al bijna 5k aan extra kosten op mijn huidige wagen, die vermeden konden worden
Kun je eigenlijk zomaar zeggen ik wil de auto niet meer?Hier ondertussen 13 maand aan het wachten op men i4 m50.
Normale levering was begin februari. Deze week te horen gekregen dat ze nog geen productie datum hebben en dat volgende week de productie planning voor het 2e semester bekend gaat worden.
Als ik het volgende week niet meer weet gaan ze met een tegemoetkoming mogen komen of ik ze men contract op.
Dan ga ik zien bij audi of die polestar 3.
Er zijn ergens wettelijke regels rond hoe ver de levertermijn van een auto overschreden mag worden. Ik ken ze niet meer vanbuiten, maar ik dacht iets van een 25% of zo. Als de auto dan nog niet geleverd is kan je kosteloos annuleren dacht ik.Kun je eigenlijk zomaar zeggen ik wil de auto niet meer?
Dat is enkel geldig voor consumenten.Er zijn ergens wettelijke regels rond hoe ver de levertermijn van een auto overschreden mag worden. Ik ken ze niet meer vanbuiten, maar ik dacht iets van een 25% of zo. Als de auto dan nog niet geleverd is kan je kosteloos annuleren dacht ik.
In deze tijden zal de garage ook wel heel rap een andere koper vinden, dus ik vermoed dat het sowieso geen probleem gaat zijn om te annuleren.
Technisch gezien kan/mag men zelfs de prijs indexeren (al heb ik dat wel nog nooit weten gebeuren).
Bij Porsche hebben ze dat opgelost door een toekomstige hypothetische prijsstijging (een percentage vermoed ik) mee op de offerte te zetten, en die dan bij levering te verrekenen met de eventuele werkelijke prijsstijging. Als de prijs meer gestegen is dan dat bedrag dan heb je geluk, als de prijs minder gestegen is dan krijg je het verschil terug.Laatste jaar toch al van een paar gehoord die het vlaggen hadden. Bij Porsche zeker en ik dacht ook bij BMW.
En range rover ook zeker?Laatste jaar toch al van een paar gehoord die het vlaggen hadden. Bij Porsche zeker en ik dacht ook bij BMW.