Reverz
Well-known member
Voorlopig vind ik ze alvast vrij pro-actief. Ik had gisteravond laat mijn configuratie nog via de site van BMW naar hen gestuurd met het idee van "ik spring morgen binnen, dan kan ik daar naar verwijzen". Vanmorgen direct mailtje in mijn mailbox: bedankt voor interesse, hoe kan ik u eventueel van dienst zijn? Heb dan eerst gebeld (maar zat in een afspraak blijkbaar), mailtje terug gestuurd en diej mens heeft mij binnen het half uur terug gebeld. Ik heb vanavond nog een afspraak kunnen maken. Dus kwa opvolging kan ik dus zeker niet klagen, als je dat vergelijkt met sommige andere garages waar je alleen in de toonzaal staat, waar ze met 3 verkopers een praatje staan te doen en dan nadat je 4-5 keer duidelijk hun richting uit kijkt ze precies tegen hun zin afkomen om u dan zo snel mogelijk buiten te kuisen... tja.Zelf nog maar 1 keer in aanraking gekomen met hen en toch mindere ervaring. Afspraak om een testwagen (X5) op te halen op een bepaald uur op zaterdagvm, heb ik daar een half uur staan schilderen (met nog 2 wachtenden voor mij) tot er eindelijk iemand vrijkwam, die dus eerst die anderen nog ging voornemen. Heb dan maar gevraagd om mij gewoon de sleutel te geven want ik ging er nog lang staan.
Ook zeer passief bij opmaken offerte, nul komma nul opvolging na offerte. Tja. Als je mijn geld niet wil, laat dan maar he...
Het is alleszins véél beter dan wat ik ondertussen gewoon ben want opvolging na offerte zoals jij aanhaalt dat wordt volgens mij gewoon quasi niet (meer) gedaan. Eigenlijk vallen garages daarin nog mee maar als ik bv kijk naar hoe dat ging voor ons huis daar viel ik stijl van achterover. We hebben bv op 4 plaatsen prijs gevraagd voor een trap... hebben telkens een goeie uitgebreide uitleg gekregen maar geen enkele van die 4 firma's heeft de moeite gedaan van eens te bellen "hoi, heeft u de offerte goed ontvangen? Was alles duidelijk?..." geen één. En dat was eigenlijk zo voor alle firma's waar we offerte hebben gevraagd, ook voor andere zaken (van éénmanszaak tot stevige KMO). Ik vind dat bedroevend eigenlijk, zeker omdat ik zelf in een enigszins commerciële functie zit. Ik ga niet zeggen dat we voor elke pruts speciaal gaan bellen maar toch...
). Ruim, comfortabel, rustig binnenin. Ik had het in jouw plaats ook gedaan
). Maar goed, als de dikte van het stuur de enige opmerking is zegt dat wel voldoende.

.