De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

• Diesel

Stemmen: 46 13,0%
  • Benzine

Stemmen: 33 9,3%
  • Plug-in hybride (PHEV)

Stemmen: 103 29,0%
  • Elektrisch (EV)

Stemmen: 173 48,7%

• Totaal aantal stemmers
    355
Zou ook deze 3 als shortlist nemen, afhankelijk van opties. Als die vrij standaard zijn, is de iX3 de best uitgeruste> De iX1 de nieuwste en de EV6 het meeste plastic maar wel het meeste plaats.
blijkbaar nog discussie of ik in mijn level nu de iX3 kan bestellen of niet. De ene carlist zegt van wel de andere niet :unsure:

Uiterlijk is voor discussie vatbaar :p

Maar rijden doet dat wel super goed. In sport boost is dat écht wel een agressieve wagen.

Trekt zeker harder op dan de tesla. Vrij zotte acceleratie eigenlijk

Uiterlijk is voor discussie vatbaar :p

Maar rijden doet dat wel super goed. In sport boost is dat écht wel een agressieve wagen.

Trekt zeker harder op dan de tesla. Vrij zotte acceleratie eigenlijk

Bwa, het is niet dat Tesla iets mooiers in de aanbieding heeft. Moet wel zeggen dat ik de i4 in standaard trim wel mooier vind. Maar dat is persoonlijk.

Bwa, het is niet dat Tesla iets mooiers in de aanbieding heeft. Moet wel zeggen dat ik de i4 in standaard trim wel mooier vind. Maar dat is persoonlijk.
Hij heeft er ten minste al eentje te pakken gekregen. Dus zit hij sowieso bij de goeie.
Als ik hoor dat ze spreken over een levertermijn tot 3 jaar bij recente bestellingen ... jah.

Geuren & kleuren daarentegen blijven persoonlijk eh.

S85 heette dat destijds :p
Had toen de M3 (BMW) en dat voelde min of meer gelijk aan. Deze voelt echt nog een pak sneller

S85 heette dat destijds :p
Had toen de M3 (BMW) en dat voelde min of meer gelijk aan. Deze voelt echt nog een pak sneller
Dat was dan nog een F80? Want die trok 0-100 in 4,8s. De nieuw G20 doet dat ondertussen ook in 3,5s he :p
Ik ben eigenlijk niet zo'n enorme performance-bmw fan, maar ik moet zeggen dat ik de M3/4 van deze generatie toch wel indrukwekkend vind ook :p.

Alleen fiscaal wel wat minder interessant dan een i4 :D

Terug
Bovenaan