ThekillingGoku
Well-known member
Ale ten ... news to me. Da's een bericht dat mijne nieuws feed niet gepasseerd is. Oh well

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ale ten ... news to me. Da's een bericht dat mijne nieuws feed niet gepasseerd is. Oh well

Is maar in de namiddag!
Eerst nog wat werken, moet hem nog gaan verdienen in de voormiddag![]()

blijkbaar nog discussie of ik in mijn level nu de iX3 kan bestellen of niet. De ene carlist zegt van wel de andere nietZou ook deze 3 als shortlist nemen, afhankelijk van opties. Als die vrij standaard zijn, is de iX3 de best uitgeruste> De iX1 de nieuwste en de EV6 het meeste plastic maar wel het meeste plaats.

Wat een gedrocht!
)Uiterlijk is voor discussie vatbaar
Maar rijden doet dat wel super goed. In sport boost is dat écht wel een agressieve wagen.
Trekt zeker harder op dan de tesla. Vrij zotte acceleratie eigenlijk
Hij heeft er ten minste al eentje te pakken gekregen. Dus zit hij sowieso bij de goeie.Bwa, het is niet dat Tesla iets mooiers in de aanbieding heeft. Moet wel zeggen dat ik de i4 in standaard trim wel mooier vind. Maar dat is persoonlijk.
Ik ben jaloers! Mooie wagen, prachtige velgen ook.
De Tesla, over welke spreken we dan?Trekt zeker harder op dan de tesla. Vrij zotte acceleratie eigenlijk
Een model s long range zeker?De Tesla, over welke spreken we dan?
Dat was dan nog een F80? Want die trok 0-100 in 4,8s. De nieuw G20 doet dat ondertussen ook in 3,5s heS85 heette dat destijds
Had toen de M3 (BMW) en dat voelde min of meer gelijk aan. Deze voelt echt nog een pak sneller

.

Schandalig dat je tegenwoordig al BMW moet schrijven achter M3.S85 heette dat destijds
Had toen de M3 (BMW) en dat voelde min of meer gelijk aan. Deze voelt echt nog een pak sneller

In december testrit met de 50 gedaan, inderdaad zeer snel.
Wauw
De spannende kleuren waren op?Zal straks of morgen eens deftige foto's nemen![]()