ThekillingGoku
Well-known member
Gohja ... betaald. Opties die ge niet krijgt zult ge ook wel gecrediteerd krijgen zeker (als 't niet onderdeel is v/d standaard, want dan ... who knows what it costs).Dat kan, maar is eigenlijk niet relevant in deze discussie. In theorie heb je daar wel voor betaald, net zoals voor die voice command en carplay. Iedereen lijkt dat precies maar normaal te vinden dat er zaken ontbreken, en dat de constructeur dat op de koop toe niet eens meldt aan de koper.
Wat zou je zeggen op restaurant als je een steak champignon bestelt, maar de champignons zijn er niet bij omdat de kok er geen gekocht heeft? En als ze met de rekening komen, rekenen ze toch de volle pot. Dat zou toch ook niemand accepteren?
Maar ik heb al jaren daar geen marketing meer voor gezien & 'k vraag mij nu ook af of die 'kristallen' knoppen dat men in de recentere marketing stopt die feature überhaupt zelfs ondersteunen.
Echter, enkel nu dat ge er over begint, want verder nog nooit bij stil gestaan zo'n weinig gebezigde feature dat het is.
OK, ze zouden u dan wel de 'optie' mogen geven om uw wagen te weigeren omdat ge niet krijgt wat ge wilt. Maar zou je uw wagen echt cancellen voor dit? Die touch screens vond ik een PAK erger om niet in de wagen te stoppen.
By the way ... side NOTE ... toen ik bij de dealer was had de verkoper ook aangehaald dat die knop in z'n geheel op termijn garantie den bos in gaat. Geen idee waar z'n info vandaan komt maar ...
Als we kijken naar Audi & Mercedes ... kan ik dat ook goed geloven (and I don't like it).
Maar ook geen slechte ervaring mee!

)
interessant om te weten, dus ik ga best niet meer lokaal kijken dan
.