Reverz
Well-known member
De lijst zelf was vroeger ook terug te vinden via Evolution (allé, als ge een uurke of 3 tijd had om te zoekenDe lijst is echt shit.
Ik heb niet besteld (had in januari toegang). Ze houden enkel rekening met leasekost en niets anders. Bijgevolg kunt ge enkel ne dikke diesel bestellen met VAA die de pan uit swingen of ne veel te kleine elektrische...
En je kan de lijst enkel tussen 17h en 8h bekijken![]()
) maar hinkte altijd 2 kwartalen achterop en is nu zelfs volledig off-line gehaald.Aan de hand van u beschrijving ga ik een educated guess maken en veronderstellen dat ge in cat D valt... dat is inderdaad huilen met de pet op.
Ik ben alvast niet van plan van mijne Superb Greenline in te ruilen voor nen Octavia om dan méér VAA te gaan betalen, dan blijf ik liever nog wa met mijne Superb rijden.
PS: wat gebeurt er als je niet besteld
Ik snap ook niet echt goed waarom ik nu moet kiezen, mijn auto is 3j10m oud met 130k km en contract loopt volgens mij 5j & 180k km. En ik betwijfel zéér sterk dat Fleet nu sneller mails uitstuurt omdat de levertermijnen oplopen, dat is alvast niet het geval bij collega's die recent moesten bestellen.Dat de calculator tussen 8 & 5 niet beschikbaar is was 4 jaar terug ook al zo, misschien maar best ook, anders zit den helft daar 2 dagen mee te spelen tijdens de uren. Wel frustrerend als ge dan congé hebt