De ingebouwde navigatie van BMW is echt wel goed.
Ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog eens, Waze is ook niet heiligmakend.
Vaak te agressief en te vaak over echt ongelooflijke kutbanen. Polders, smalle baantjes, baantjes waar je om de vijf botten op zo een uitwijkstrook moet gaan staan, afrit nemen en dan onmiddellijk terug de oprit, afrit nemen en dan een parallelle baan nemen waar je een half uur staat om in te voegen op de hoofdbaan.
Allez ik heb er al vanalles met meegemaakt. Met de ingebouwde weet ik dat ik op mijn bestemming geraak zonder veel stress en via hoofdzakelijk leuk berijdbare baantjes.
Ik gebruik eigenlijk altijd google maps, die doet dat niet. Vind het ook niet erg om even in druk verkeer te vertoeven. Ben eigenlijk enkel geïnteresseerd in aankomsttijd.
Het is te hopen dat als carplay er niet inzit je wel gewoon de traffic info langer dan 3 jaar kan houden… maar dat zullen we zien als hij geleverd is, nog altijd 7-8 maanden wachten.

veruit de knapste wagen (ben niet zo'n fan van SUV's, maar veel keuze heb je niet dan in elektrisch rijden
). Hier gaan ze ook een offerte opmaken, benieuwd of deze gaat passen. Heb alleen schrik dat ze binnen 2 jaar ineens de VAA omhoog gaan knallen op hybride's ook en dan sta je daar..