Indien er niet echt een compromis moet worden gesloten, en je zelf bereid bent de 10K extra op te leggen (& dat geen 'financiële last' is), en je er uiteraard zelf ook wat extra fun aan ziet ... zullen de extra PK's die je koopt in de M50 zeker aan te raden zijn.
Daar bovenop geef je ook aan dat het niet je daily driver moet worden, maar eerder een fun car.
Dus in die situatie ... zou ik ook voor de M50 gaan. Althans ... als je ook jezelf wat vertrouwt om dan niet om de haverklap uw rijbewijs kwijt te spelen voor snelheidsboetes.![]()
Ik heb eerlijk gezegd zelf geen prijs gevraagd voor de 40. Geen idee hoeveel die met elkaar schelen.
Doordat deze op een firma staat en we (partner en ikzelf) ondervonden hebben dat elektrisch rijden best wel aangenaam is. Is dat ook momenteel het enige model waar we beiden iets voor voelen. Die heeft een bepaalde prijs (gewoon config zoals we willen, zonder compromis) en dan is het beslissen of je dat er aan wil geven. Ik ga daar geen 10k (of whatever) proberen af pietsen want dan is dat ook gewoonweg niet de auto die ik wil. En dan rij ik wel gewoon verder met m'n huidige wagen tot dat wel kan.
(allemaal simpel gezegd, maar je snapt de clue wel.)

.
Dan had hij de "manueel aanpasbaar" dempers. Die zijn goed, maar ge moet dus wel onder uw auto op ze aan te passen. Als ze nu dus op sportieve stand stonden, kan je eigenlijk niet veel zeggen over vering...