En dat is dan nog met een gewoon kinderzitje. Met een omgekeerde "maxi-cosi" wordt dat nog duidelijker he. Het is echt lastig dat in een aantal van die "kleine breaks" er meer dan genoeg ruimte in de koffer is, maar je dan niet genoeg ruimte hebt om uw kinderstoel deftig te plaatsen.
Ik heb in mijn A4 Avant nu 2 kinderstoelen staan, 1 Maxi-Cosi Rodifix en 1 Maxi-Cosi die zo kan draaien. Diegen die kan draaien pakt veel plaats in en kan zelfs makkelijk achter mij staan, maar vanaf die weg mag komt er sowieso een 2de Rodifix aangezien die ook in onze Mini Cooper staat en zelfs daarin perfect past.Over welke breaks heb je het dan?
Het is weer een gevaarlijke om een heuse discussie los te laten slaan, maar een kinderzitje in een A4 dat is nu toch echt geen probleem?
Als we dat al gaan bestempelen als dat het niet gaat dan zijn we toch niet goed bezig
Kleine break is ook zoiets ondankbaar eh. Ja een A4 is kleiner dan een passat. Maar een passat is een kolos van een wagen. Bijna 500l kofferinhoud en voldoende ruimte in de cabine is toch echt niks om u voor te schamen.
Zoals @MrKend54l al aangeeft hebben we daar op 9lives ook al 'tig discussies rond gehad. Ik heb zelf ook graag veel plaats, maar een Passat bv. hoeft voor mij niet want dat voelt dan weer als een boot aan.

. Op dat moment wil je daar niet met pauperige 115pk staan... en dan nog stilvallen door gebrek aan koppel in zo een gedownsizede 3 cilinder