Karry98
Well-known member
Ik ken zo goed als niks van al die lease-lijsten en categorieën, maar is dan bv Volvo geen merk waar je op zich wel een goede wagen hebt en die beter uitgerust zijn?
In dit geval, waar de vraagsteller blijkbaar geen al te grote auto kenner is (n/o en dat is ook totaal geen verwijt. Gewoon een - gemakkelijke- eigenschap) zijn er dan geen betere alternatieven prijs /kwaliteit?
Als ik bv zie in mijn omgeving rijdt er iemand een Peugeot partner en 'die rijdt super goed' of een c3 van 18j oud en 'ik weet ni waarom een nieuwe zoveel beter is' etc.. Ik zou die persoonlijk niet naar een 530e duwen
Hier gaat het over bedrijfswagen en dat 'krijg' (I know... Deel van..) je dus dat ligt misschien anders?
Het klopt dat mijn kennis over wagens zeer beperkt is. Dat komt voornamelijk door het feit dat ik er nooit over heb moeten nadenken. Ik heb eerst 8j een Fiat Panda gehad, nadien dan een Skoda Superb en Volvo V60. Die laatste 2 stonden vast, daar moest ik mij geen vragen over stellen.
Neemt niet weg dat ik veel tijd in de auto spendeer, zowel professioneel als privé. Daarom vind ik comfort en aangename wagen wel belangrijk. Ik zou er helemaal geen probleem mee hebben om met bvb een Octavia te rijden, maar als het beter kan….
Zal maandag hier wel eens posten wat de opties zijn, ook in andere categorieën en wat beginnen rondkijken en horen.