Verkeerde bron genomen? De Q7 huidig model bestaat ook al sinds 2015.
Beetje verward denk ik door het feit dat de Q7 het "nieuwe" interieur kreeg in 2019 en ik dat aannam als een generatiewissel. Het gebeurt niet vaak dat dergelijke ingrijpende interieurwijzigingen worden gedaan bij een facelift.
Maar die heel grote overhaul zorgt er dan wel weer voor dat het dinogehalte een pak minder is en ik zou het dan ook als een 2019 model durven beschouwen.

Dat er iemand al die jaren geleden bedacht dat zo'n beest van ne kilometerteller midden in de wagen een goed idee was (it wasn't), tot daaraantoe nog. Maar dat ze 20 jaar later nog steeds niet gesnapt hebben dat dat werkelijk op niks trekt is toch onbegrijpelijk? Een gewoon dashbord is er ook niet meer en vervangen door een HUD, enige probleem is: als ge 1m96 zijt kunde die niet lezen want de letters vallen er half af. Dat een merk met die naam niet gemaakt is voor grote mensen is natuurlijk wel een beetje een binnenkopper
Vreemde keuze wel om vandaag nog met een echte HUD te werken, wordt dat tegenwoordig bij veel wagens niet in de voorruit geprojecteerd?