Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
45k voor een Tesla model 3
Vs
40k voor een golf 2l TDI met "life business premium" (kwestie van wat gelijkaardige uitrusting te hebben).
Dan vind ik die Tesla spotgoedkoop hoor.

Er wordt gewoon heel vaak geroepen dat EV's zo duur zijn, terwijl gewoon de prijzen voor alle auto's enorm gestegen zijn. De nieuwe Honda Civic Type R... Die start op 55k€. Ik zie hier een artikel uit 2015 van de prijs toen: 34000€ (en dat was toen al veel)... Op 8 jaar tijd is daar dus 20k€ bijgekomen...Daarom dat ik Tesla (en Hyundai) ook als de positieve uitzonderingen vermelde
Maar voor 40K of minder -en zeker de 22 à 25K die de gemiddelde Belg nu uitgeeft voor een nieuwe auto- is het aanbod bedroevend.
Ik vind de Golf tegenwoordig sowieso heel duur - maar goed, ik zit nog altijd met een referentie van 22-23 K€ voor een Golf TDI 12-18 jaar terug.
Ook verrassend dat ze enkel nog 2 liter aanbieden in diesel, na jaren van downsizing richting 1.6 liter...
Heheh, 't ergste is dan mss nog dat zelfs dat rete dure systeem systeem nog steeds niet 'industry leading' blijkt te zijn. Ondanks al jaar & dag een van de duurste systemen op de markt te zijn.De basis sound is dan ook erbarmelijk slecht in het huidige model, zelfs de duurdere hifi optie is nog altijd ondermaats aan wat je standaard krijgt bij andere merken.
Enige manier op iets of wat deftige sound te krijgen is door de HK aan te vinken van 1200€. Blijkbaar zijn ze dat eindelijk beginnen inzien en hebben ze die opties goedkoper gemaakt.

Wreed de moeite voor die maand ofzo.Waarom zou je verlof moeten nemen om je wagen te wisselen?Mailtje van Fleet "Inlevering KT wagen Audi A3 Sportback - Gelieve de afspraak te bevestigen"
Ik denk "aw yiss mijn nieuwe is er eindelijk" aangezien die begin juni klaar ging zijn + bevestiging 2 weken geleden dat hij in productie was.
Is het terug een poolwagenWreed de moeite voor die maand ofzo.
Mag ik 2 keer naar Huizingen rijden op een maand ofzo + verlof nemen.
Vorige keer was dat toch op eigen houtje zonder verlet te krijgen afaikWaarom zou je verlof moeten nemen om je wagen te wisselen?
'Wagen wisselen' is privé tijd eh.Waarom zou je verlof moeten nemen om je wagen te wisselen?
Vorige keer was dat toch op eigen houtje zonder verlet te krijgen afaik
'Wagen wisselen' is privé tijd eh.
Je zal dat niet 'mogen' doen tijdens de werkuren (e.g. geboekt op een project of iets dergelijks).
Bij gevolg, als je dit niet kan inplannen buiten uw reguliere werkuren OF je kan uw werkuren niet schuiven dat het past zonder verlof te nemen (, etc.) ... dan moet je idd wel verlof pakken om uw wagen op te halen eh.
Onderhoud en zo heb ik toch ook allemaal op eigen tijd gedaan. Moet zometeen naar de garage mijn wagen gaan ophalen na reparatie en dat is ook onbetaald verlof dat ik neem die paar uren.Moet je dan ook verlof nemen of zelf een vervangwagen regelen bij onderhoud?
Ofwel wordt er gezorgd dat het afhalen van de wagen dicht genoeg bij de werkplek is zodat dit op een redelijke manier kan geregeld worden na de werkuren (aka geen verlof moeten nemen) of het mag gewoon tijdens de werkuren worden gedaan. Een andere manier vind ik persoonlijk beneden alle peil.
Toch al helemaal in @Dr. Sheldon Cooper zijn geval waar hij niet eens wil wisselen van poolwagen naar poolwagen.
Ik denk dat je de tijden iets verkeerd inschat. 12-18j zat je met een golf nog makkelijk onder de 20k.Ik vind de Golf tegenwoordig sowieso heel duur - maar goed, ik zit nog altijd met een referentie van 22-23 K€ voor een Golf TDI 12-18 jaar terug.

Das toch logisch? Das bij ons ook zo hoor... enfin, onze uren zijn wel wat flexibel maar een vervangwagen is bij ons toch ook op eigen houtje te regelen hoor. Ik zorg gewoon dat ik met de fiets verder naar bureau kan rijden bij onderhoud.Moet je dan ook verlof nemen of zelf een vervangwagen regelen bij onderhoud?
Ik weet niet hoe @Dr. Sheldon Cooper zijn werksituatie er uit ziet maar als IT consultant kan ik je zeggen dat de klant (≠ werkgever) niet staat te springen om op hun tijd je wagen naar de garage te brengen/omwisselen. Toch zeker bij een functie waar ze verwachten dat je onsite bent.Moet je dan ook verlof nemen of zelf een vervangwagen regelen bij onderhoud?
Ah Dragintra... eer ik mijn login verkregen heb voor hun tool waren we ettelijke maanden verder en was ik genekt door de nieuwe fiscale regelingen vanaf 1 januari.. Top service!Ondertussen blijft de historie van mijn wagenwissel hier aansluiten. Ze zijn een tijdje terug overgestapt naar Dragintra voor het fleetbeheer, 2 woorden voor: Absoluut. Dramatisch.
Ah Dragintra... eer ik mijn login verkregen heb voor hun tool waren we ettelijke maanden verder en was ik genekt door de nieuwe fiscale regelingen vanaf 1 januari.. Top service!
Had ik jou dan maar als MPKwil niet stoken, maar als ik links moet voorzien, dan heb ik die op een paar dagen.

Dat lijkt me toch zever eigenlijk. Want als het privétijd is, moet je ook kunnen zeggen "nee, dat doe ik niet"...'Wagen wisselen' is privé tijd eh.
Je zal dat niet 'mogen' doen tijdens de werkuren (e.g. geboekt op een project of iets dergelijks).
Bij gevolg, als je dit niet kan inplannen buiten uw reguliere werkuren OF je kan uw werkuren niet schuiven dat het past zonder verlof te nemen (, etc.) ... dan moet je idd wel verlof pakken om uw wagen op te halen eh.