Renegadexxripxx
Well-known member
Ah ja, vond het al raar omdat ik tegenstrijdige info las. Maar omdat in die handleiding voor de 2018 versie het wel stond, dacht ik dat je gewoon een optie moest geselecteerd hebben of zo. Wat de meesten gewoon niet gedaan hadden.die 22kW is pas vanaf 2020
![]()
Jaguar I-PACE 3-fase laden eindelijk realiteit
De vernieuwde Jaguar I-PACE heeft een aantal mooie zaken te bieden in vergelijking met het uitgaande model, waaronder de komst van 3-fase laden.www.autoblog.nl
Nu bon, niets houdt u tegen om gewoon met 7kw op te laden. En dan gewoon een stuk bij op te laden met fast charge als je dat echt nodig hebt. Al moet ik eerlijk zijn dat ik niemand ken die met het capaciteitstarief even een piek van 11kw of 22kw laat trekken voor meerdere uren achter elkaar of zelfs tijdelijk.
Dus hoe belangrijk dat in de realiteit is, heb ik een beetje vragen over.
In mijn ogen lijkt het nadeel waarom die prijsdaling er vooral is, het feit dat je snel laadt op 40 minuten. Dat is gewoon veel te traag rekening houdende met de prijszetting van de huidige alternatieven. Een nieuwe tesla van 35k (met premie) laadt op 25 minuten van 10 tot 80% ipv 20- 80% bij de i pace.

dat 99% van de tijd stil staat.