Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoalang de iDrive button blijft hebben we niet te klagen... daarmee bedien je op vandaag ook quasi alle functiesSlecht nieuws voor de bmw fanaten onder ons die zo gefixeerd zijn op die knoppen.
iDrive 8 haalt weer een pak knoppen weg.
BMW zet in op spraaksturing voor nieuwe generatie iDrive
BMW was één van de eerste automerken die een doordachte oplossing naar buiten bracht voor het aansturen van infotainmentsystemen in de wagen. Sinds 2001 stond het iDrive-systeem dan ook hoog aangeschreven. Binnenkort is het tijd voor generatie 8. Een generatie die een inhaalslag moet maken op de...autofans.be
Hoe zouden mensen dat ervaren die niet meer beschikken over een vaste hand, verminderd zicht, ... stel dat je van een Golf 5 naar een ID3 gaat als hoogbejaarde, dat is een potentiële nachtmerrie denk ik danPff, is toch ook ne minderen dat.. denk dan aan zetelverwarming, stuurverwarming, ‘gewone’ verwarming/airco, .. die gebruik ik toch wel zeer vaak.
En idd de 1-8 knoppen die je kan ‘programmeren’.
Dat interieur vind ik nog 't slechtste van heel die wagen. Echt wel slechter dan Merc.Vinden jullie de foto van het interieur niet heel erg lijken op wat een concurrent al produceert? Dat opbouwscherm, de knoppen er in een vlakke rij onder en vooral de stoelbekleding in de deur.
The future is coming![]()
Je kan je ook beginnen afvragen of je wel nog in een auto hoort te rijden als je zicht zo verminderd is.Hoe zouden mensen dat ervaren die niet meer beschikken over een vaste hand, verminderd zicht, ... stel dat je van een Golf 5 naar een ID3 gaat als hoogbejaarde, dat is een potentiële nachtmerrie denk ik dan
True maar zo rijden er best een aantal rond denk ik, veelal rond de kerktoren maar toch. Anderzijds kan een mens zich beter aanpassen - ik stap sporadisch eens in een moderne tractor en daartegen lijkt een ID3 wel verouderd en de boeren maken daar geen probleem van.Je kan je ook beginnen afvragen of je wel nog in een auto hoort te rijden als je zicht zo verminderd is.
Die wetgeving is ironisch genoeg enkel op de GSM van toepassing. Als gij morgen een ipad op uw stuur legt, uw laptop op de schoot neemt of de krant open legt ... dat mag perfect.Oh boy, 't gaat van kwaad naar erger. Men zit constant achter uw veren met wetten dat ge gene GSM moogt bezigen in uwe wagen.
Binnenkort is de wagen hardfitted met tablets waar je vrijwel niet anders mee kan dan er mee te foefelen voor de stomste onnozelheid.
En dan krijgt ge van die toestanden zoals daar in DE waar je in fout zijt omdat je uw ruitenwissers gebruikt.

Elk draagbaar toestel, dus niet enkel gsm. Daarnaast moet je ten alle tijden controle hebben over uw voertuig, genoeg mensen die al beboet zijn geweest voor het bedienen van de GPS tijdens het rijden wanneer ze beginnen slingeren of hun ogen niet op de weg hebben.Die wetgeving is ironisch genoeg enkel op de GSM van toepassing. Als gij morgen een ipad op uw stuur legt, uw laptop op de schoot neemt of de krant open legt ... dat mag perfect.
Zoalang de iDrive button blijft hebben we niet te klagen... daarmee bedien je op vandaag ook quasi alle functies
Elk draagbaar toestel, dus niet enkel gsm. Daarnaast moet je ten alle tijden controle hebben over uw voertuig, genoeg mensen die al beboet zijn geweest voor het bedienen van de GPS tijdens het rijden wanneer ze beginnen slingeren of hun ogen niet op de weg hebben.
Art. 8.4 van de Wegcode: Behalve wanneer zijn voertuig stilstaat of geparkeerd is, mag de bestuurder geen gebruik maken van een draagbare telefoon die hij in de hand houdt.
Met een Ipad kan je toch bellen?Wat zegt de Wet?
Het spreekt voor zich dat ge niet als een randdebiel over 3 baandvakken moogt slingeren, maar zelfs dan kunnen ze u nog altijd niet beboeten omdat ge aant videochatten zijt op uw iPad. Enkel omdat ge het voertuig niet in de hand hebt.

Hier een CLA 250e shooting brake (36 gram). 22/12/20 ingeschreven, geen biv en vb.On topic: Iemand hier die onlangs een hybride met <50g CO2 heeft besteld? Elektrisch zijn bijna allemaal lelijke auto's, dus ben aan het kijken naar eventueel een X3 hybride te nemen ipv IX3.
Vallen die qua budget in de range van de EV's en waar bevinden die zich tegenover de volledige diesel/naft varianten?Hier een CLA 250e shooting brake (36 gram). 22/12/20 ingeschreven, geen biv en vb.
Wat wil je weten?
Dat interieur vind ik nog 't slechtste van heel die wagen. Echt wel slechter dan Merc.
Dat scherm dat er niet enkel gewoon boven op gegooid is & 0,0 ingewerkt is, het wordt zelf nog dubbel in opbouw er op geplakt met een of andere idiote (en eerlijk gezegd, lelijke) mounting bracket aanpak.
Als passagier heb je hier toch echt een lullig zicht. 't Is gelijk dat je uw TV tegen de muur hangt & constant op de muurbeugel zou moeten zitten staren.
Dan doet Merc het toch beter ze in hun S & C. Het scherm staat lager, OK. Maar het steekt ten minste niet af in de afwerking.
Maar daar is de analoge besturing dan weer weg (swivel wheel). Maar 't is een pak minder lelijk.
Dan heb je de middentunnel die ze daar ineens 'stoppen'. Alsof ze ineens geen materiaal meer over hadden om de middenafwerking te voltooien.
Waar is dat nu weer goed voor? Zodat de passagier voor de fun wat kan schoppen tegen de bestuurder z'n voeten? Dat ze uw voeten kunnen gade slagen?? Dat brol a la een leeg flesje of iets onder uw pedalen zou kunnen rollen???
![]()
I dunno, maar ik vind het ook gewoon lelijk. Het oogt ook gewoon 'incompleet'. Al die ruimte die je dan zou kunnen bezigen als 'bergingsruimte', al die ruimte die nu verspild wordt.
Om dan van onder daar ineens zo nog een of ander lelijk 'rommelbakje' te steken.
Ik hoop écht dat dit niet de algemene template wordt voor toekomstige i3/i5.