Ik kan mijn Q4 e-tron laten leveren als ik de elektrische zetels laat vallen. Afin, zeggen ze, want qua communicatie is het echt dikke kak ginder en ze durft waarschijnlijk nog niet zeggen dat mijn panoramisch dak ook niet gaat lukken

Eerste keer dat ik een Audi besteld heb en het zal ook de laatste keer zijn. Dat er leverproblemen zijn kan ik allemaal inkomen, maar heel die communicatie is echt brak. Constant excuses om gewoon niet te moeten zeggen dat het (heel) lang gaat duren en dan ben ik de zaag omdat ik alle 2 maand durf te informeren of er al info is (vial mail, dus ze kunnen antwoorden wanneer ze willen).
Heb dan gevraagd aan HR of het vrijgekomen budget van die zetels dan gebruikt kan worden om de meerprijs die ik persoonlijk moet opleggen voor de laadpaal op te vangen, maar dat was na 2 seconden al een no go.. Ook daar dus nul moeite om wat mee te denken, altijd fijn. Volgens wat ik lees op internet zou het 2024 worden als ik de zetels niet laat vallen. Als dat het geval is mag ik mijn Skoda Superb inleveren en krijg ik een aanloopwagen in de plaats.. Ik kijk er al naar uit om met een A1 rond te bollen ipv een Superb
Wagen was besteld begin januari vorig jaar trouwens.