Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waauw wat een beest. Ik heb ook spijt dat ik de B&W niet genomen heb toen
Ik denk trouwens dat dat de levertermijn ten goede zal komen.
Prachtige wagen.
Enige gekke is de <<<<<<>>>>>> X5 op het dashboard bij de passagier.

Ik heb 7 maanden op mijn ID.4 moeten wachten.Iemand die weet hoe het gesteld is met de levertermijnen voor een VW ID.4? Heb er een besteld in november. Voorlopige levertermijn is eind juli 2023.
Dat is geen kleine upgrade hoor, dat is een heel andere audio-belevingBlijft wel een smak geld voor een kleine upgrade tegenover HK. Qua levertermijn, m'n eerste offerte was gebaseerd op de HK speakers en levertermijn zou april volgend jaar zijn. Ik heb dan de offerte laten aanpassen naar B&W en er een bestelbon van laten maken en de levertermijn is naar november dit jaar gegaan. Geen idee of die speakers er voor iets tussen zitten.
Dat was volgens mij de stagiair zijn inbreng. Maar ik ben te oud geworden om mij daarover druk te maken.![]()

Enige gekke is de <<<<<<>>>>>> X5 op het dashboard bij de passagier.
.Vraag me af hoeveel passagiers daarop gaan swipen, zich afvragend wat er gaat gebeuren.
Goh ... op papier is dat ook een heel ander cijfer. Dacht iets meer dan het dubbele aan vermogen.Dat is geen kleine upgrade hoor, dat is een heel andere audio-beleving
Dat ga je pas merken als je er een tijdje mee rondbolt.
Maar idd erg duur.
Ik ook niet, maar dat is simpelweg omdat ik de ruimte heb om thuis goeie speakers te hebbenGoh ... op papier is dat ook een heel ander cijfer. Dacht iets meer dan het dubbele aan vermogen.
Echter ... prijs is ook bijna het 5-voudige.
>5K voor de speakers alleen ... dat krijg ik er bij ons toch ook nooit niet door.
En zelfs al moest dat lukken ... als ik er dan 5K aan andere opties voor zou moeten laten vallen kom je toch uit bij ... oh well, HK is 'good enough' (ook al is het vermogen van het HK systeem al telkens lager geworden bij elke nieuwe wagen die ik al gehad heb).
Particulier zou ik persoonlijk toch ook nooit geen 5K kunnen geven aan 'speakers in de wagen'.

Ik woon op een (dak)appartement. Dus ik heb sowieso wat rekening te houden met.Ik ook niet, maar dat is simpelweg omdat ik de ruimte heb om thuis goeie speakers te hebben
Voor een groot deel van de bevolking is de auto de beste luisterplek die ze kunnen vinden, als je dan graag iets van echt goeie kwaliteit wil, kan ik het ergens nog wel snappen (als zelfstandige, waarbij die kost allemaal wat relatiever is).
Al blijft 5k gewoon véél geld. Maar in een X5 met topmotorisatie gaat dat dan ook weer meespelen naar restwaarde.
).No way dat je dat er uit haalt bij herverkoop. Dat zijn zo van die opties die leuk zijn voor een koper (& sommige kopers, zoals ikzelf, zoeken specifiek ENKEL naar wagens waar HK of hoger in zit), maar waar je die aankoop kost nooit voor gaat kunnen door rekenen.Al blijft 5k gewoon véél geld. Maar in een X5 met topmotorisatie gaat dat dan ook weer meespelen naar restwaarde.

Wat zijn die pijltjes nu juist ?Dat was volgens mij de stagiair zijn inbreng. Maar ik ben te oud geworden om mij daarover druk te maken.![]()
Show verkopenWat zijn die pijltjes nu juist ?
Show verkopen
Voor 5k aan speakers mag ik hopen dat die u een orgasmische massage geven bij elke autorit en op het einde ook uw onderbroek uitkuisen.
Hier thuis staan vloerstaanders die 95db @ 1W @ 1m doen. Die stuur ik tegenwoordig aan met een buizenversterker van 32W en kan je potdoof maken moest je dat willen![]()
Zelfs dat is geen meting van kwaliteit heMijn zijn 96db @1W @ 1m (dus iets slechter) en daar kan je inderdaad je huis gewoon mee kapot spelen volgens mij. Maar het is mij vooral om de sound te doen en niet om het volume.
Mijn HK systeem in de iX3 is er prul tegen…
, zegt enkel iets over hoe luid hij kan gaan bij een bepaald vermogen ...
)Zelfs dat is geen meting van kwaliteit he, zegt enkel iets over hoe luid hij kan gaan bij een bepaald vermogen ...
Maar als we dan toch aan het stoefen zijn, ik heb 44 speakers in mijn home-cinema (nog zo'n nutteloos getal dat ze in auto's continu gebruiken)
Dat is exact wat ik ook ervaar in de iX3. Er is wel bas, maar veel te weinig, ik kan echt bijna niet geloven dat er 2 subs in zitten. Ik heb een voorgevoel dat de cutoff van de subwoofers veel te hoog staat waardoor ze in praktijk amper iets doen... Mijn EQ-settings zijn ook om te huiveren, maar het is de enige manier om toch iets van bass te krijgen.Ja, is idd gewoon hoe luid iets kan, daarmee dat ik zeg kapot spelen. Mijn zijn dus niet perse slechter ofzo. Is nu ook geen premium brand, maar klinkt wel stukken beter als de auto.
In de auto zitten er 15 of 16 luidsprekers geloof ik en vind die niet perse slecht. Bij sommige liedjes klinkt het ook goed, maar er is pertinent te weinig bass aanwezig. En als ik die hoger zet verlies ik precies details. Enfin, dat is wat ik ervan maak eh. Ben verre van een professional.