Auto De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

  • Diesel

    Stemmen: 51 18,0%
  • Benzine

    Stemmen: 33 11,6%
  • Plug-in hybride (PHEV)

    Stemmen: 96 33,8%
  • Elektrisch (EV)

    Stemmen: 104 36,6%

  • Totaal aantal stemmers
    284
Mag binnen 2 maand bestellen. Maak deel uit van de Cronos groep.
Benieuwd wat het gaat geven. Geruchten zijn dat ze daar intern tegen eind v/h jaar de budgetten willen verhogen zodat er toch deftige wagens in categorie 1 komen. :p
Waarschijnlijk in het bedrijf en niet binnen volledig Cronos ?
Tegen dat je dan een bestelling kan doen + leverdatum zijn we 2025 :biglaugh:
 
Nul spijt 😀
Kan al niet wachten tot hij er is...



De A6. Tegen dat de Q8 er is zal die 4.5 jaar zijn.
Wat was het verschil in korting tussen Q8 en X5 voor u ? Want audi geeft tegenwoordig meer korting dan bwm en ook op de opties wat bij bmw weinig tot niet het geval is. (mag ook via pm)
 
Wat mij vooral stoort is dat ik een poelwagen moeten nemen heb waar ik niet zo graag mee rij (klein, handgeschakeld) onder de noemer van "het is maar voor een klein jaar". Maar als ik die Enyaq in juni pas heb is het meer dan 2,5 jaar :headshake:
Al gaan klagen?
Collega reed rond met oude citroen C3. Te klein voor kind+hond, en handgeschakeld. Bestelde Octavia blijft maar uitgesteld worden. Is gaan klagen want dat was wel wat ambetant aan het worden, en heeft Audi A4 als vervanging gekregen.
 
Al gaan klagen?
Collega reed rond met oude citroen C3. Te klein voor kind+hond, en handgeschakeld. Bestelde Octavia blijft maar uitgesteld worden. Is gaan klagen want dat was wel wat ambetant aan het worden, en heeft Audi A4 als vervanging gekregen.
Ben niet zo’n klager :D

Heb trouwens wat schrik om deze terug te geven. Na 2 jaar een Husky erin mee te nemen :unsure:
Iemand ervaring met die boetes nadien? Laat ik die best professioneel reinigen?
 
Firmawagen voor werknemers blijft in zekere mate een gegeven paard hé. Het alternatief (of de aanvulling...) is zelf een leuke wagen kopen hé.
Alleen staat er in de car policy van mij en reverz dat we niks in de plaats krijgen als we weigeren. Ploegbazen die onder mij staan krijgen duurdere wagens omdat er bij hun met vaste lijst gewerkt wordt en bij mij met budget. :crazy:
 
Ben niet zo’n klager :D

Heb trouwens wat schrik om deze terug te geven. Na 2 jaar een Husky erin mee te nemen :unsure:
Iemand ervaring met die boetes nadien? Laat ik die best professioneel reinigen?

Zolang er geen schade is, is dat zelf toch wel goed op te kuisen, te stofzuigen. M'n vrouw had vroeger ook een hond, zo'n cocker geval. Na een paar uurtjes stofzuigen gewoon binnengegeven en niets van boetes. Als het op het zicht er goed uitziet, cava eh :)

Die 440i mag énkel en alleen weg voor een M4, knoop dat goed in uw oren manneke :angry:

M4 F82 handgeschakeld ... aub!
 
Laatst bewerkt:
Alleen staat er in de car policy van mij en reverz dat we niks in de plaats krijgen als we weigeren. Ploegbazen die onder mij staan krijgen duurdere wagens omdat er bij hun met vaste lijst gewerkt wordt en bij mij met budget. :crazy:
Damn. Bij ons krijgen we nog ten minste het leasebudget als brutoloon... Dat is ook gene vette maar beter dan niks.
 
Die 440i mag énkel en alleen weg voor een M4, knoop dat goed in uw oren manneke :angry:

No worries, dat is hier rap de favoriet geworden. Die gaat echt maar weg als em uiteenvalt hoor.

M4 big nope, 440i is nog zeer aanvaardbaar naar taksen toe maar zo'n M4 is toch rich people stuff ze.
 
No worries, dat is hier rap de favoriet geworden. Die gaat echt maar weg als em uiteenvalt hoor.

M4 big nope, 440i is nog zeer aanvaardbaar naar taksen toe maar zo'n M4 is toch rich people stuff ze.

Wat betaalt ge daarop?
Ik had eens gekeken naar de taksen van de 911 en desondanks die 18 jaar oud is, ga ik daar nog een 1900 EUR voor betalen.
 
Terug
Bovenaan