Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
8 jaar oud, launch was 2012eind 2019 was end of life F30 toch?
Op dat moment was dat model toch al 9 jaar oud.
De 3er F3x is altijd competitief geweest met de concurrentie hoor. En de concurrentie is nog niet veranderd sinds dan dus daar ligt het niet aan.Wel, ik bedoelde gewoon dat een model die end-of-life is nu eenmaal wat achter loopt op de concurrentie op dat moment.
Beetje zoals de huidige C-klasse t.o.v. de BMW G20 bvb.
Dat kan dan natuurlijk weer veranderen wanneer de C nieuw model uitkomt.
Welk model?Juist te horen gekregen dat ik em ergens volgende week kan komen ophalen (als ze de papieren in orde krijgen) terwijl de leasing mij als verwachtte leverdatum gaf: 21 februari. (Mijn huidige is wel einde contract van 31 dec 2020) Dus Audi zit voor dit model een pak voor op schema. Allesjanse dat ik gebeld had of de schade aan mijn huidige wagen was nog niet gerepareerd.
Spannend.
Heb je nog naar andere wagens gekeken als ik mag vragen? Ga hier binnenkort ook voor iets nieuw kijken, ging eventueel voor de 4 gaan, maar dat gedrocht komt hier niet binnen..Volgende week hier eindelijk de 330e. Nog geen exacte dag, maar bevestigd dat hij deze week binnen komt en ik er volgende week om kan.
Ein-de-lijk.
Er bestaan twee sportzetels bij de 3 reeks. De gewone sportzetel zoals standaard wanneer je de m-sport uitvoering neemt, en dan kan je extra nog eens voor de m-sport zetels kiezen.Zetels van 3 beter? Dan bedoel je toch de standaard zetels niet.
En hoofdsteun bij Sportzetels was ook kan voor mij (1m96), die zat gewoon in mijn nek te duwen en kon niet hoger
In de sport en m-sport uitvoeringen op de g20 3-reeks krijg je idd dezelfde sportzetels (die je ook als optie op de luxury/advantage uitvoeringen kan krijgen), maar dan kan je nog eens optioneel de m-sport zetel krijgen!Dacht dat er geen verschil is tussen sport en M sport (qua zit)
Ja, ik heb ook een paar keer met Audi A6 gereden (van gewoon, tot vrij zware versies), en ik ben niet aan de rijstijl. Als je toen bij Audi op het gas duwde was het '1, 2, 3, en nu ga ik vooruit'. Bij BMW is het 'en nu ga ik vooruit'.Alternatief was de 530e touring of de A6 55TFSIe touring. (ik rij +-55.000 km per jaar)
Met die laatste heb ik 3 dagen mogen rijden en het is een heel goeie wagen, maar het kon me niet bevallen.
Aan de extra ruimte van de 5 heb ik niet echt nood, dus heb ik gekozen voor de 3.
Het interieur van de A6 vond ik wel nog een streep voor hebben op de 3 serie, maar aan de andere kant wel "saaier" ook tegelijkertijd.
De zetels in de 3 vond ik persoonlijk ook beter.
De A6 is meer een luxe kilometervreter, zacht qua karakter.
De 330e is véél vinniger, heel ander karakter.
Ik rij nu met een A6 190pk DSG en het is veruit de beste wagen die ik al gehad heb.
Maar ik heb er nooit écht graag mee gereden.
Onze E91 waar de vrouw mee reed, gaat nu weg (zij gaat met de A6 verder). En ik rij nog steeds liever met de E91 dan met mijn 3 jaar oude A6.
Nu zitten die M-Sport zetels niet specifiek beter. De ondersteuning zit op dezelfde plekken. Ze zijn wel wat harder...In de sport en m-sport uitvoeringen op de g20 3-reeks krijg je idd dezelfde sportzetels (die je ook als optie op de luxury/advantage uitvoeringen kan krijgen), maar dan kan je nog eens optioneel de m-sport zetel krijgen!
Sportzetel:
M-sportzetel:
Zullen vooral wat meer zijdelings steun geven, je ziet toch wel, vooral op schouderhoogte, dat ze wat verder naar voor komen.Nu zitten die M-Sport zetels niet specifiek beter. De ondersteuning zit op dezelfde plekken. Ze zijn wel wat harder...