Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ruige bestaat nog steeds maar iedereen hier is gewoon oud en denkt eerder aan verbouwingen/pensioen/kinderen/gasrekeningen dan aan uitgaan.Gaat hier grotendeels over sfeer en clubs van voor 2010, daarna was het ruige er wat af ? Kwam door smartphone/sociale media ?

man man. Good times.En dan vergeet ik de legendarische feestjes in de Dreitap in Alken. Is ook een tijdje mijn routine geweest met de kameraden.Atmoz zat ik wekelijks tot 9 s morgens. Dan soms nog eens naar een afterclub zoals Carat of Outline. Ook een tijdje Cocoon geweest op de Genkerbaan in Hasselt. Dat wisselden we dan eens af met atmoz
Wodka red-bull van de tapIs ook een tijdje mijn routine geweest met de kameraden.
Mijn buurjongen was portier in cocoon.

YouTube durft nog te verrassen van tijd.Als er nog iemand bestandjes van live muziek heeft van X dan wil ik die wel![]()
Kameraad van mij heeft daar nog de Colby’s gehad.Brugstraat in Bilzen
Cocoon dat waren pas vies tijden,met die wodka Redbull vd tap... Dikwijls tot sluiting gezeten, wekelijks.mijn ma kende de wc madam die heeft gelukkig nooit iets gezegt hoe het er daar aan toe ging.Is ook een tijdje mijn routine geweest met de kameraden.
Mijn buurjongen was portier in cocoon.
Ik zat altijd in de Silo in Leuven. Legendarisch. Ook weer al 11 jaar dicht..![]()

Het wordt toch niet meer zo 'gefaciliteerd' als toen. Als je soms verhalen hoort over mannen die op donderdagavond begonnen in Brussel, op vrijdag naar Cherry Moon, daarna gaan afteren in de Globe. Op zaterdag At The Villa, van daar nog naar Carat en nadien richting La Rocca, om dan op maandagavond te eindigen in de Extreme.Het ruige bestaat nog steeds maar iedereen hier is gewoon oud en denkt eerder aan verbouwingen/pensioen/kinderen/gasrekeningen dan aan uitgaan.

31/10 Radar Belgium: Cherry Moon Halloween Retro, u bent meer dan welkomals ik dit lees krijg ik bijna spijt dat ik nooit uitgegaan ben
![]()

Kijk, dat waren nog eens tijden. Als 40+ Limburger voeg ik nog graag Montini Sint Truiden, Monty in Alken(zondag namiddag!) toe.Discotheken: Atmoz, dockside,cocoon, Shaft, zillion, reflex , outline. Occasioneel eens naar La Rocca of de Carré.
Danscafés zoals tropical in Zonhoven, Brugstraat in Bilzen, ambi en Dodge in Hasselt en op donderdag de Ritz in Hasselt.
Zalige tijden.
hehe goeie tijdenAls 15 jarige zat ik elke vrijdag en soms zaterdag in Dixies, was toen de place to be in Brasschaat met den enige echte DJ Frank!
Monty en Montini zijn me als 30+ ook bekend maar daar kwam ik niet zo vaak.Kijk, dat waren nog eens tijden. Als 40+ Limburger voeg ik nog graag Montini Sint Truiden, Monty in Alken(zondag namiddag!) toe.