De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Wanneer komt er nog eens een aangename deelnemer?
Morgen Tine Embrechts... Dat is nu persoonlijk, maar veel heb ik daar ook niet mee.
Nog altijd jammer dat er verschillende aangename kandidaten zijn uitgegaan na 1 deelname, vooral door de sterkte van Cannaerts.

Morgen Tine Embrechts... Dat is nu persoonlijk, maar veel heb ik daar ook niet mee.
Nog altijd jammer dat er verschillende aangename kandidaten zijn uitgegaan na 1 deelname, vooral door de sterkte van Cannaerts.

Ja, inderdaad, zeer jammer.

Het zijn nog 6 'gewone' afleveringen na vandaag, zag ik. Volgens het overzicht van deelnemers zijn dat nog Kobe Ilsen, Tom Waes, Merol, Otto-Jan Ham, Rani De Coninck en nog iemand die ik niet meteen vind. Geen idee in welke volgorde.

Ja, inderdaad, zeer jammer.

Het zijn nog 6 'gewone' afleveringen na vandaag, zag ik. Volgens het overzicht van deelnemers zijn dat nog Kobe Ilsen, Tom Waes, Merol, Otto-Jan Ham, Rani De Coninck en nog iemand die ik niet meteen vind. Geen idee in welke volgorde.

Xavier Taveirne is de ontbrekende naam

Embrechts schat ik nu niet hoog in. De enige kandidate van de hoop die niet in de finale geraakt is. De laatste seizoenen sneuvelde die puntenrecords ook wel heel snel. Laat ons hopen dat Taveirne en Waes de eer van de oud-winnaars hoog houden

Het zijn nog 6 'gewone' afleveringen na vandaag, zag ik.

Is deze reeks vroeger begonnen dan andere jaren, of zijn er minder kandidaten ? In gewone seizoenen valt de finale de week voor kerstmis. Nu gaat het dus blijkbaar maar tot half november lopen.

Is deze reeks vroeger begonnen dan andere jaren, of zijn er minder kandidaten ? In gewone seizoenen valt de finale de week voor kerstmis. Nu gaat het dus blijkbaar maar tot half november lopen.
Het is vroeger begonnen, om overlap met het WK voetbal te vermijden.

Laatst bewerkt:
Goh, die Riadh is ook zo'n typetje dat zichzelf heel grappig vindt zo te zien.

Beetje jammer dat het niveau van de afleveringen een flinke deuk heeft gekregen

Wat een aflevering... Vooral die finale, hoe irritant kunnen de kandidaten zijn.

Alleen Stefan Degandt ontbrak nog in deze topper!

Terug
Bovenaan