De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

AAAAAAAAAARRRRGHHHH Olga ! Efkes voor de lol Cruijff zeggen en tis nog juist ook: Michèle dus naar huis. En ook ik vind Olga echt heel irritant momenteel. Eerste passage van haar destijds was t ok maar nu is t tenenkrullend... Stel je voor dat die de Allerslimste Mens wordt...

Laatst bewerkt door een moderator:
maw, ge kijkt er op neer en ge zijt even hautain als gij ze beschrijft :) Verschil is dat zij nooit zoiets zeggen, maar dat het enkel zo overkomt naar u gevoel. Ik vind die bv niet hautain of arrogant. Ze zijn gewoon aanwezig en daar is niets mis mee.

De arrogantie zit hem niet in wat ze zeggen, maar wel in het feit dat ze een air over zich hebben à la "niemand kan mij iets maken" en klaarblijkelijk niet aan zelfreflectie doen.
Vooral de lichaamsexpressie en de manier waarop soms kleinerend gereageerd wordt op de 'bijvraagjes' van Erik, is ronduit irritant.

Er werd hier op het forum ook al gezegd dat Jennifer Heylen ook arrogant is, maar dat vind ik dan niet, ook al is ze ook heel erg aanwezig.
Verschil is dat zij zeer gemakkelijk zal zeggen "ik ben verkeerd geweest" (of andere emoties bij haarzelf zal toelaten en erkennen), zonder zich te bekommeren dat het zogenaamde perfecte plaatje in het gedrang zou komen.

En wordt de hautaine bubbel toch doorprikt (finale Kris Wauters vs. Olga), dan volgen er traantjes en heeft men de situatie opeens niet meer onder controle.
Maar zelfs op dat moment weet men de aandacht naar zich toe te trekken, terwijl de aandacht op dat moment naar Kris had moeten gaan, óók van haar kant.

Ik viseer hier niemand maar denk wel dat ik volgende stelling mag opperen:
hoe arroganter je zelf bent, des te minder zie je dat bij andere mensen.
Of vergis ik me daarin?
Klopt. Bij persoonlijkheidsanalyses zal je merken dat arrogantie zeer dicht aanleunt bij narcisme.
Een narcist heeft dan ook moeilijkheden om de gevoelens van iemand anders te "lezen" en zal dus inderdaad minder gauw geneigd zijn om arrogantie te herkennen bij iemand anders.

maw, ge kijkt er op neer en ge zijt even hautain als gij ze beschrijft :) Verschil is dat zij nooit zoiets zeggen, maar dat het enkel zo overkomt naar u gevoel. Ik vind die bv niet hautain of arrogant. Ze zijn gewoon aanwezig en daar is niets mis mee.
Ze zijn imo TE aanwezig.

Dat Olga hier Michele eruit speelt is toch echt totaal onverdiend hé. Zeer groot verschil bij de finale en dan met wat simpele vragen (o.a. noem wat stripverhalen & kazen op) het gat kunnen dichten. :sarcastic: En dan zo belachelijk doen op het einde? Cruijff als mop? Hoe kan dat in hemelsnaam als mop bedoeld zijn zelfs?

Danira haar filmpje was ook wéér poepsimpel hé. Enfin, dat zou voor ze alle drie een appeltje eitje moeten zijn.

Zal wel iemand gefluisterd hebben in het publiek. In verband met arrogantie en ‘aanwezige’ mensen: dat is bij mij gender-onafhankelijk

Mannen die willen opvallen, die alle aandacht naar zich toe trekken zijn even hatelijk als vrouwen die dat doen.

Riad Bahri erbij vanavond. :sarcastic: Ik ga eens een aflevering over slaan denk ik.

Paar weken terug zitten ze daar met Scheire, Gilles VB en Cannaerts bv. en dan nu dit.

Zeker, van één finalevraag een paar seizoenen terug ('wat weet je over Lewis Hamilton') zei ik meteen "die is al eens geweest!", want Freek Braeckman is mede door die vraag de slimste mens geworden, en niet Bart De Wever (die dacht aan de wielrenner Tyler Hamilton en vond niks).
Viel mij toen inderdaad ook meteen op bij die vraag.

ik ga hem niet skippen kzal wel zien heb toch niets beters te doen na de late shift thuis vanavond.

Man man man, die fotoronde..... Riadh krijgt daar iets super evident voor hem en Danira is dan weer vreselijk slecht in haar ronde (ofwel is t omdat haar fotoronde voor mij evident is)...

Terug
Bovenaan