Vanavond Olga mmmm hopelijk showt ze deze keer nog is haar benen.
Veel korter van stof was moeilijk alleszins.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond Olga mmmm hopelijk showt ze deze keer nog is haar benen.

Ze sukkelt er ook altijd net door he. Gisteren gewoon wat landen afgegaan vandaag dat maar dan met voetballersPff, destijds had ik wel sympathie voor Olga Leyers, maar nu vind ik die toch wel rete irritant. Ik had trouwens de indruk dat ze alweer op bleiten stond toen ze doorhad dat Michele zich naar 1 liet zakken en ze mogelijk zo ging verliezen.
Als dat niet ironisch isHet is toch echt wel zo dat al die zussen Leyers arrogant zijn en denken dat ze beter zijn dan iemand anders?
En met alle respect, knap zijn ze nu ook niet echt.

Als dat niet ironisch is
‘t Zijn altijd de aanwezige, extraverte vrouwen die niet op hun mond gevallen zijn die de label “arrogant” krijgen, waarschijnlijk onbewust omdat ze mannen beter vinden dan vrouwen.
Zelf zei hij dat ze zijn zwakke plek hadden gevonden: series van streamingsdienstenHet kan aan mij liggen maar wat Bart kreeg de laatste afleveringen leek me moeilijker dan wat er de laatste aflevering gevraagd werd.
Zelf zei hij dat ze zijn zwakke plek hadden gevonden: series van streamingsdiensten
. De Leyers zussen, vind ik dan weer niet arrogant, gewoon heel extravert, en daarbij overdrijft Olga wel serieus met haar roepende lach met de mond wagewijd open
.Ja ergens snap ik u maar ondertussen is het wel duidelijk dat ze het zo sturen, dat Cannaerts het toegeeft die zelf in de jury zat en zelfs presenteerde maakt dat wel duidelijk. Niet in de zin van 'we gaan u echt vragen geven over quantumfysica en de rest over hoofdrekenen' maar wel vragen stellen over u blinde vlekken. Dan kan je nog wel voor een aantal seconden spelen maar de grote pot wordt moeilijk. Als je dat kan opvangen met andere hun vragen aan te vullen komt dat goed anders duwen ze u toch richting finale waar inderdaad wel alles kan.Dat soort uitspraken en ook de artikels in HLN doen het programma ook geen goed, vind ik. Dit insinueert regelrecht dat de vragen gestuurd worden, wat altijd al ontkend is, want buiten de eerste ronde, gaat de vraag altijd eerst naar wie de laagste score heeft. Overigens, gisteren was de foto-ronde van Danira ook wel absurd moeilijk. En de filmpjesronde was toch ook geen simpele, maar zoals vaak is het: ofwel herken je het niet en weet je bijna niets, ofwel ken je het fragment wel en geef je zo alle antwoorden.
Gisteren was ze alleszins wel de verdiende winnaar. Maar ik vind haar daarom niet minder arrogant. De Leyers zussen, vind ik dan weer niet arrogant, gewoon heel extravert, en daarbij overdrijft Olga wel serieus met haar roepende lach met de mond wagewijd open
.
Aan mijn post was er alvast niks ironisch, hoor.
En bijkomstig (als hetero man) vind ik ze evenmin aantrekkelijk qua uiterlijk
Die zijn veel knapper, zowel uiterlijk als innerlijk,
Verschil is dat zij nooit zoiets zeggen, maar dat het enkel zo overkomt naar u gevoel. Ik vind die bv niet hautain of arrogant. Ze zijn gewoon aanwezig en daar is niets mis mee.Klopjacht beweert ook niets in scene te zettenDat soort uitspraken en ook de artikels in HLN doen het programma ook geen goed, vind ik. Dit insinueert regelrecht dat de vragen gestuurd worden, wat altijd al ontkend is, want buiten de eerste ronde, gaat de vraag altijd eerst naar wie de laagste score heeft.

maar wel vragen stellen over u blinde vlekken. Dan kan je nog wel voor een aantal seconden spelen maar de grote pot wordt moeilijk.
Erik werkt denk ik al even met een tablet of een auto Q. En als het nog kaartjes zijn, er zijn er 3 per ronde hoe moeilijk kan het zijn om dat te zoeken terwijl de kandidaten hun ronde doenMaar dat gaat er weer van uit dat men vals speelt met dat hele concept van dat het eerst die met de laagste score is die de vraag krijgt. Dat zou ook betekenen dat met foto- en film-ronde Erik Van Looy ook telkens het kaartje met de vraag voor de juiste persoon moet gaan zoeken, ipv gewoon de eerstvolgende vraag te nemen ? Dan is die aflevering van eergisteren echt wel van de pot gerukt en sturen ze het zoveel ze willen. Dan hebben die 'records' ook totaal geen waarde meer.
Ben nu echt wel benieuwd naar dat (betaal)-artikel van HLN waarin ze ook met de makers gepraat hebben.
Zeker, van één finalevraag een paar seizoenen terug ('wat weet je over Lewis Hamilton') zei ik meteen "die is al eens geweest!", want Freek Braeckman is mede door die vraag de slimste mens geworden, en niet Bart De Wever (die dacht aan de wielrenner Tyler Hamilton en vond niks).Nog iets anders: worden er niet enorm veel vragen gerecycleerd ? Ik ben 100% zeker dat ik die vraag van gisteren over strips al eerder gezien heb. Ik heb vorige maand trouwens nog het gehele seizoen 2020 bekeken aangezien ik dat nog niet gezien had en nog op mijn Digicorder stond, dus ik vermoed dat het van toen is.