De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Wie zijn volgens 100 Vlamingen de irritantste juryleden in DSMTW?

- Barbara Sarafian ✅ DING
- Bocky De Pepper ✅ DING
- Margriet Hermans ✅ DING
- William Boeva ✅ DING

Ik hoop echt dat ze het niet meer flikken zoals van de week om 2 van dit soort figuren samen te zetten in de jury.

Margriet en Bocky heb ik eigenlijk minder problemen mee. Maar Barabara en zeker Boeva was wel meerwaarde nihil. Ik kan er echt niet bij hoe iemand die laatste een grappige comedian kan vinden. Dit toont ook aan dat hij absoluut niets kan improviseren en zelfs ingestuurde moppen al niet grappig kan brengen.

Margriet en Bocky heb ik eigenlijk minder problemen mee. Maar Barabara en zeker Boeva was wel meerwaarde nihil. Ik kan er echt niet bij hoe iemand die laatste een grappige comedian kan vinden. Dit toont ook aan dat hij absoluut niets kan improviseren en zelfs ingestuurde moppen al niet grappig kan brengen.
Het enige grappige aan Barbara vond ik haar immense bril en wat Boeva betreft: diversiteit hé! Inclusie!
Margriet is er veel te oud voor en Bocky daarvan denk ik als hij een goeie compagnon in de jury heeft (zo eentje die hem een beetje meetrekt naar boven), dat dat nog wel door de beugel kan.

Blijkbaar hebben wij wel veel commentaar op de jury. Onterecht vinden jullie?

Het enige grappige aan Barbara vond ik haar immense bril en wat Boeva betreft: diversiteit hé! Inclusie!
Margriet is er veel te oud voor en Bocky daarvan denk ik als hij een goeie compagnon in de jury heeft (zo eentje die hem een beetje meetrekt naar boven), dat dat nog wel door de beugel kan.

Blijkbaar hebben wij wel veel commentaar op de jury. Onterecht vinden jullie?
Als ik dit topic zo wat doorneem is bijna niemand het waard om in te jury te zitten :p Van de meesten zijn er wel voor of tegenstanders.

Bocky vind ik met momenten wel echt goed Boeva ook met momenten. Het programma had ooit de ongeschreven regel dat de jury zelf eerst kandidaat had moeten zijn en die mochten ze van mij houden, de grappigere kandidaten geraakten dan wel in de jury (zoals Cannaerts die mij als kandidaat wel bevalt). En toen wast Cookenbak die uiteindelijk zich terugtrok als kandidaat 'omdat em niet durfde' en toch in de jury gezet werd, daar ist zo wat beginnen bergaf gaan

Wie zijn volgens 100 Vlamingen de irritantste juryleden in DSMTW?

- Barbara Sarafian ✅ DING
- Bocky De Pepper ✅ DING
- Margriet Hermans ✅ DING
- William Boeva ✅ DING

Ik hoop echt dat ze het niet meer flikken zoals van de week om 2 van dit soort figuren samen te zetten in de jury.

FAKE NEWS! James cooke staat op eenzame bovenaan als het gaat over irritante juryleden.

Ik heb geen statistieken bijgehouden, maar is het niet zo dat tot nu toe iedere dag er al verschillende juryleden gezeteld hebben?
Of zijn er die al 2x gepasseerd zijn?

Zolang diene Stefaan Degand maar niet komt opdraven. Ze hebben precies daarin wel lessen getrokken. Constant roepen en onderbreken. Meest irritante jurylid ooit.

Zijn jullie Geert Hoste al vergeten? Ik achtte het niet voor mogelijk maar die was als jurylid nog minder grappig dan hij al was tijdens zijn shows.

Terug
Bovenaan