yep same die was echt vervelend hopelijk wordt ze eruit gespeeld maandag.Maandag Joke EmmersDat vond ik de vorige keer echt een vervelend mens.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep same die was echt vervelend hopelijk wordt ze eruit gespeeld maandag.Maandag Joke EmmersDat vond ik de vorige keer echt een vervelend mens.
DING
DING
DING
DINGwie?Maandag Joke EmmersDat vond ik de vorige keer echt een vervelend mens.
Het enige grappige aan Barbara vond ik haar immense bril en wat Boeva betreft: diversiteit hé! Inclusie!Margriet en Bocky heb ik eigenlijk minder problemen mee. Maar Barabara en zeker Boeva was wel meerwaarde nihil. Ik kan er echt niet bij hoe iemand die laatste een grappige comedian kan vinden. Dit toont ook aan dat hij absoluut niets kan improviseren en zelfs ingestuurde moppen al niet grappig kan brengen.
Ook al worden ze jury genoemd, hun enige bestaansrecht is om af en toe voor een grappige noot te zorgen. Als men daar consequent niet in slaagt, mag daar best wel commentaar op gegeven worden.Blijkbaar hebben wij wel veel commentaar op de jury. Onterecht vinden jullie?
Als ik dit topic zo wat doorneem is bijna niemand het waard om in te jury te zittenHet enige grappige aan Barbara vond ik haar immense bril en wat Boeva betreft: diversiteit hé! Inclusie!
Margriet is er veel te oud voor en Bocky daarvan denk ik als hij een goeie compagnon in de jury heeft (zo eentje die hem een beetje meetrekt naar boven), dat dat nog wel door de beugel kan.
Blijkbaar hebben wij wel veel commentaar op de jury. Onterecht vinden jullie?
Van de meesten zijn er wel voor of tegenstanders.Wie zijn volgens 100 Vlamingen de irritantste juryleden in DSMTW?
- Barbara SarafianDING
- Bocky De PepperDING
- Margriet HermansDING
- William BoevaDING
Ik hoop echt dat ze het niet meer flikken zoals van de week om 2 van dit soort figuren samen te zetten in de jury.
JC is Hors CategorieFAKE NEWS! James cooke staat op eenzame bovenaan als het gaat over irritante juryleden.
Rik Verheyen is 2 keer gepasseerd, Cooke en Bocky ookIk heb geen statistieken bijgehouden, maar is het niet zo dat tot nu toe iedere dag er al verschillende juryleden gezeteld hebben?
Of zijn er die al 2x gepasseerd zijn?
Ge hebt altijd mensen zonder mening hé!Ben ik de enige die ze allemaal wel grappig vind op hun manier, en wie het echt niet zoveel uitmaakt wie er zit?

Focketyn & Urbanus, stop de klok.Ik wil Frank Focketyn terug.