Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De Beule?Jellesmeerlap
Nen alien mag al eens een smeerlapke zijn, hé...Ik heb eens het aantal kandidaten geteld en ik kom aan 33 maar volgens mij moeten dat er 34 zijn omdat er in de eerste aflevering 3 kandidaten meedoen en er 31 afleveringen volgen zouden er moeten 34 zijn.
Dus ofwel 1 aflevering minder of er is 1 kandidaat nog niet bekend
Lisa Smolders heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord
Ik ben NIET jaloers...Ooit nog naast gestaan op een concert van queens of the stone age![]()

Ben nu pas beginnen kijken. Heeft Evert haar er uit gewipt? En mag Evert uberhaupt wel wippen? Of enkel als hij achteraf thee brengt![]()
ondanks dat ik vele anekdotes al gehoord had in diverse podcast, vond ik de show leuk en onderhoudendIs er iemand al naar de theatervoorstelling geweest van Erik?
Zonder al teveel te spoilen, is het de moeite?
Ze hadden live op tv zijn naam moeten gaan wijzigen bij de gemeente naar Evert Van Bellum.Ze hadden hem beter Evert genoemd, met die spraakverwarring bij de 2 Jelle's!
een doevraag voor tien seconden.Ze hadden live op tv zijn naam moeten gaan wijzigen bij de gemeente naar Evert Van Bellum.
Same. Die is zo net iets te vrolijk druk en opgewekt, ik weet nooit of dat gespeeld of spontaan isMaandag Joke EmmersDat vond ik de vorige keer echt een vervelend mens.
En waar is dat ergens?en lijkt eigenlijk goed op mijn leerkracht chemie