Play4 De Allerslimste Mens Ter Wereld 2022

Tzal me idd gewoon geërgerd hebben omdat ze er zo vaak inzat.
Want je hebt gelijk... Het ligt aan mezelf😉

Vermoedelijk ook telkens na elke ronde als de tussenstand gegeven wordt.
Ik denk dat hij iedereen met de volledige naam benoemd na het einde van een ronde? ‘En aan de leiding met 325 punten, Kobe Ilsen’.

Het valt op omdat het een dubbele achternaam is en in België dat (betreurenswaardig) niet vaak voorvalt.
 
Ik denk dat hij iedereen met de volledige naam benoemd na het einde van een ronde? ‘En aan de leiding met 325 punten, Kobe Ilsen’.

Het valt op omdat het een dubbele achternaam is en in België dat (betreurenswaardig) niet vaak voorvalt.
Waarom die 'betreurenswaardig'? Gewoon omdat je dat mooi vindt ofzo? Oprechte vraag e.
 
Heb ondertussen alles gezien (ja ik loop achter :tongue:) en wat ik mij afvraag: bestaat er zoiets als de perfecte voorbereiding op DSMTW? Stel je hebt een jaar om je voor te bereiden op je deelname, wat zou jij dan beginnen lezen? Of welke lijstjes zou jij beginnen blokken? Of zou je juist helemaal niets doen ter voorbereiding?

Vraag mij altijd af in welke mate je dat spel wint op kennis en in welke mate op voorbereiding. Zal uiteraard ook verschillen van deelnemer tot deelnemer, maar toch...
 
Onderwerpen waarin je weet ben ik slecht/minder goed in voorbereiden. Ken je niks van planten en dieren haal er wat basisboeken planten en dieren bij. Ken je geen acteurs of actrices? Lijst er met foto en belangrijkste film(s) een aantal op. Ken je geen vlaggen? Zorg dat je de meeste leert kennen (laat de meeste Afrikaanse en Oceanische er bv al af), ... . Desnoods kijk je eerst is tien afleveringen en zie je waar je zelf de mist in zou gaan, dat zijn de onderwerpen die je bijwerkt dan... .

En dat dan combineren met actua volgen, nieuwe hype van een serie zorgen dat je naam en acteurs kent (hoef je echt niet elke aflevering of zelfs maar een aflevering voor gezien te hebben). Een of andere ramp, zorgen dat je die opschrijft en onthoudt, overlijdens van bekende mensen onthouden/opschrijven, ... alle duidelijk grote nieuwsfeiten in een lijst gooien met belangrijke trefwoorden. Desnoods de twee drie laatste jaaroverzichten is bekijken.

Puzzels daar valt ongetwijfeld het minst op te studeren al kan je ook die handeling wel oefenen natuurlijk.

Op een jaar tijd kan er, zeker op het niveau slimste mens (en nee ik weet daar ook niet altijd alles uiteraard), veel he.

Niks doen zal zeker niet de beste optie zijn om je kansen te verhogen maar je moet er natuurlijk de tijd en moeite willen insteken ook, ik zou mij niet ineens maanden kunnen bezighouden met alle actua of mij ineens alle zoogdieren zien blokken.
 
Ik heb vandaag eens een stuk van de Slimste mens in Nederland gekeken omdat Erik Van Looy één van de kandidaten is. Amai, wat een saaie boel.
 
Ik heb vandaag eens een stuk van de Slimste mens in Nederland gekeken omdat Erik Van Looy één van de kandidaten is. Amai, wat een saaie boel.
Laatst ook eens een stukje van gezien, trekt echt op niks. Kandidaten proberen mopjes te maken, maar er is gewoon niemand die lacht. Geen andere kandidaat, niet de presentator, publiek muisstil. Heel awkward.
 
Terug
Bovenaan