RidderBauknecht
Well-known member
Net ook gezien, wat een complete idioot is me dat. Begint daar op een gegeven moment te jammeren dat 'ze worden gecensureerd', waarop hij terecht de reply krijgt dat hij zijn betoging toch heeft mogen doen en dat hij op dat moment al twinting minuten op nationale TV zijn uitleg mag doen (maar hij raakt helaas voor hem niet verder dan zever als 'de grondwet is geen vodje papier' en andere greatest hits) en dan begint hij over Facebook en Google waar hij gecensureerd wordt. Wat kan iemand in dit land daar nu aan doen?Ik blijf het vreemd vinden dat de VRT als reply op "Alternatieve meningen komen niet aan bod" ze gewoon een forum geeft en dan ze collectief laat bashen door 3 anderen. Negeer die pipo's gewoon ipv ze in een calimero debat te proppen waar ze net hun punt kunnen bewijzen en zieltjes winnen.
Zit er daar nu een pipo wat te neuzelen op nationale tv in een georchestreerde slachting. Enige dat dien mee kan afkomen is "grondwet" en dan pepe van Cauwelaert die wat zit te kakken en Annelies Verlinden op zijn CD&V met vingertje wijzen "de organisator heeft een verantwoordelijkheid". Alsof dergelijke figuren daardoor hun mening gaan herzien. Ik snap niet wat de bedoeling is van die show, behalve te kunnen zeggen "we censureren niet".
Viel me ook al op tijdens betoging zelf. "We worden aangesproken als leugenpers, maar nu we ze aanspreken is dit ook van de baan". En 1 seconde later weer belachelijk maken. Dat helpt niet...
Ondanks dat die pipo een rare mening heeft en serieus aangevallen wordt, heeft hij wel relatief waardig zich staande gehouden. Daar kan Tinne VDS nog iets van leren.![]()
Dat hij dan nog zei dat we met echt complete gekken die werkelijk beweren dat er chips in vaccins zitten 'in dialoog' moeten gaan (en die hij dus uitgenodigd had om te speechen op zijn betoging) maakte dat ik hem helemaal afschreef. Met zulke sujetten 'in dialoog gaan' levert juist niks op.
'We hebben wel gevraagd om geen seksistische uitspraken te doen en geen hatespeech' maar voor de rest mocht alles dus, inclusief zeggen dat vaccins chips bevatten die dan geactiveerd worden om 'het beest' controle te geven. Die clown wil dus echt dat men in De Afspraak 'in debat gaat' met dat soort mensen.

Ik vind trouwens niet dat hij zich relatief waardig staande heeft gehouden. Wat een onbeleefde boer zeg. Hij was constant mensen aan het onderbreken, zat daar met zijn boze smoel wat half te roepen en roept dingen die naast de kwestie zijn. Ik vind dat je, als je een debat wil 'winnen' of toch op zijn minst je staande houden, dat je dan niet moet zitten roepen en onderbreken en gesticuleren als een kwade tiener.
Het zou inderdaad beter zijn dat de VRT zulke onnozelaars gewoon niet meer uitnodigt. Dit 'debat' had nul meerwaarde, en ik vind het eigenlijk spijtig dat Verlinden daar zo mak tegenin ging, hoewel het waarschijnlijk wel de beste aanpak is teneinde dat soort figuren niet nog meer in een slachtofferrol te duwen.
Laatst bewerkt:
Toch? Of suck ik zo hard in voetbal? 
).