Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Manby, zonet zijn beste match van het WK, maar Van Veen was gewoon te sterk.
Mario is daardoor alweer gestrand op die ondankbare 65ste plaats net zoals twee jaar geleden.

Hij moet hopen dat de PDC, Taylor correct bestraft anders is het weer ne pijnlijke.
Maar ja, hij maakt het zichzelf gewoon weer moeilijk door op het belangrijkste moment van het jaar alweer niet thuis te geven.

Maar nu eerst Van Gerwen vs Anderson. Ik kijk er al naar uit :D

Laatst bewerkt:
Volgens VTM zouden ze bericht gekregen hebben van de PDC dat Dom Taylor het prijzengeld kwijt is van dit WK (lijkt me ook het enigste logische). Maar Mario weet voorlopig van niets, dus afwachten of er eerstdaags officieel nieuws van hier komt.

Volgens VTM zouden ze bericht gekregen hebben van de PDC dat Dom Taylor het prijzengeld kwijt is van dit WK (lijkt me ook het enigste logische). Maar Mario weet voorlopig van niets, dus afwachten of er eerstdaags officieel nieuws van hier komt.
Dat lijkt mij ook het eerlijkste (Ok het is nu toevallig in het voordeel van een Belg, maar het had even goed iemand van de UK kunnen zijn). Had het zijn eerste fout geweest .. maar het is al zijn 2de vergrijp op een jaar tijd.

Nu opnieuw een oogje dichtknijpen zou in het verkeerde keelgat schieten bij de collega darters. En ik denk dat dit ook averechts zou werken voor Taylor zelf. Hij zou chronisch boe geroep over zich krijgen en niemand zou hem nog een hand geven hé. Hij kan beter even rust nemen en hulp zoeken om nadien sterker terug te komen.

Iedereen verdient een 2de kans en 3de kans, maar hij moet wel correct bestraft worden. Maar Mario had het natuurlijk nooit zover mogen laten komen. Nu blijft het stressen van midden december tot aan de finale beslissing hé.

Lekkere eerste set :love:
Spannend en een hoog niveau zoals verwacht maar Anderson maakt het wel 2x af.
Van Gerwen heeft nu een tandje hoger geschakeld in set 3. 1-2 in sets. :tongue:

Anderson voorlopig het beste / koelbloedigste op de belangrijkste momenten.

Maar enfin Michael. Hoeveel kansen moet je nog krijgen op de dubbels? Daar loopt het nu toch mis.
En finito. Dubbels was na set 3 rotslecht, ja dan win je niet hé. Maar het was toch wel genieten. Niveau was dik OK.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan