Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stefaan meteen eerste match verloren. Alles op morgen dan
Hij had gisterenavond beter niet zo zot gedaan en een beetje serieus naar vandaag toegewerkt.
Al je tot rond middernacht nog filmkes post op facebook dan ..

Swoit het is zijn leven natuurlijk maar hij had beter zot gedaan nadat hij zich kwalificeerde. :tongue:

Het is precies wel ne toffe pé zo op het eerste zicht (ik ken hem niet persoonlijk) maar anderzijds precies ook wel ne speciale. :)

We moeten wachten op de dag dat Greaves er zin in heeft. Ik haat het als ze (alweer) zegt: Vrouwen kunnen het niet tov mannen. Just go for it ipv te zeveren dat je niet goed genoeg bent. Het is daarom dat ze nu 0 punten heeft: 'Geen geloof er in.'
Greaves heeft mijn commentaar op haar precies gelezen want ze zit bij de laatste 8 vandaag. :rofl:
En laten we eerlijk zijn: Dat is eigenlijk om eerlijk te zijn anno 2025 de enige vrouw die "als ze mentaal bij te les is" toch met de mannen mee kan.
(Of het dit jaar al gaat lukken weet ik niet maar ik zie ze de Q school vroeg of laat wel overleven)

Wel verloren nu met 92+ gemiddeld. Spijtig het had gekund. Morgen is er nog een laatste kans.

Sherrock mist 'iets'. Ze heeft wel de gemiddelden maar niet dat killerinstinct voor topdarts. Het blijft (voorlopig) telkens mislopen op de momenten dat het er toe doet.

Laatst bewerkt:
Van Schie ik ook aant shoken precies. 5pnt en zijn leg verschil kan genoeg zijn. Maar morgen toch maar beter een puntje pakken.
Van schie zijn tourkaart is nu effectief in groot gevaar. Het zag er goed uit maar hij gooit na een goeie dag 1 geen deukje meer in een pak boter.
Oa Stefaan kan nu profiteren om een tourkaart van hem te 'stelen'.
Maar ja, dan moest hij maar niet shocken hé.

Als hij zijn 2de match wint dan ziet het er goed uit voor de Friete. Update: En de Friete (Stefaan) wint! Hij is er nu wél héél dicht bij. :clap:
Eergisteren had hij blijkbaar iets te veel gefeest maar nu heeft hij een goeie loting en is hij wat scherper.

3de match met 6-5 gewonnen. De Stefaan heeft nu 6 punten en heeft zo goed als zeker z'n tourkaart te pakken (99% kans). Dus ik had ongelijk. Toch ne Belg erbij in de PDC. :tongue:

Sherrock inderdaad ook weer het niet gehaald. Greaves daarentegen zit nog in de race maar dan moet ze nog wel minstens 2x winnen. verloren. Ze zal er dit jaar nog niet bij zijn.

Laatst bewerkt:
Billetjes dicht
Game over. Geen tourkaart voor den Jimmy. :support:

Stefaan ondertussen een leg gepakt tegen Maik (die ook zijn tourkaart pakt). En dat is voldoende. Wie wint maakt nu niet meer uit, hij mag het nu laten lopen. Het is tijd voor FRIETEN !

Goei laatste matchke trouwens. 99 vs 95 gemiddeld om de Q-school te eindigen. Maik stoomde nadien ook probleemloos door naar dagwinst.

Laatst bewerkt:
Dancing dimi blijkbaar een nieuwe walk on song, hopelijk iets meer volwassen spel dan (work hard play hard) en hopelijk ook iets meer volwassen bijhorende interviews (bij momenten)

Ongezien wat MVG daar die laatste darts klaarspeelde maar verdiend voor dimi na die 9 darter en verder gelijk opgaand spel.

Die 9 darter ging er trouwens wel heel klinisch in. Hopelijk geeft dit hem het nodige vertrouwen terug. Mindere periode zou ook aan een blessure te wijten geweest zijn waar ie al 1,5 jaar last van heeft.

Laatst bewerkt:
Mooie overwinning weer voor dimi. Zal er dicht bij zijn zoals hij nu staat te spelen.
Hij stond niet lang buiten de top-16. :D En zoals hij de laatste maanden speelt gaat hij snel weer zijn plekje innemen. (ondanks een slecht WK)

Echter wat is er gebeurd met De Sousa? Die dreigt zelfs zijn tourkaart te verliezen als hij zo blijft spelen.
Sterker nog: Hij staat nu zelfs achter Mario en Andy op de tourkaart race ranking.

Hij stond niet lang buiten de top-16. :D En zoals hij de laatste maanden speelt gaat hij snel weer zijn plekje innemen. (ondanks een slecht WK)

Echter wat is er gebeurd met De Sousa? Die dreigt zelfs zijn tourkaart te verliezen als hij zo blijft spelen.
Sterker nog: Hij staat nu zelfs achter Mario en Andy op de tourkaart race ranking.
Is een Corona speler, met publiek erbij ist genne vette.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan