Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was andere koek. Sterk van mike. Ok niet de beste Humphries maar toch
Niet de allerbeste Mike die ik al gezien heb maar met zijn nieuwe pijlen en sponsor was dit wel de eerste keer dat hij opnieuw zijn niveau haalde.
Wel geen goeie Luke. Die PL nog in de benen armen zeker? :tongue:

Toch 4 van de 8 die de PL spelen er meteen uit. Correctie 5 van de 8 ...
En Littler was ook niet echt indrukwekkend.

Laatst bewerkt:
Say whut, kon de match niet zien, maar Humphries verliest terug tegen De Decker? Ik lees hier een mindere Luke, maar Mike heeft het dan toch binnen gehaald, noice

Mike zal altijd de favoriet zijn bij de Belgen. Wat een interview alweer van Dimi, zwijg dan toch man. Of geef die man een PR manager. Die kan hem dan verbieden om nog zo’n interviews af te leveren. Ik kan er niet naar luisteren of zien, los van zijn prestaties.

Die was echt sterk, afwachten dus morgen tegen Mike
Vooral degelijk op de dubbel. Slecht was het niet maar als je ziet dat Mike Schindler zonet klopt en dat die laatste zeker niet slechter was dan gisteren ..
(Ja OK Mike is een klassebak maar den Dimi zijn beste niveau is dat ook)

Veel hangt natuurlijk ook wel af van de timing. Je moet uithalen op de juiste momenten. Met statistieken ben je niks als je niet wint.

Anyways: Het loog toch eerder aan Dimi die zijn niveau niet haalde dan dat Schindler uitzonderlijk was.

Hops, leuk voor straks.
Publiek krijgt zo toch ook al serieus waard voor z’n geld, aleja toch altijd tof om voor je eigen landgenoot te supporteren.

HLN: Nieuwe stunt Van De Decker (tegen Price)

Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. Welke stunt? :)
Mike staat momenteel virtueel 8ste op de Tour Card Race. (Price pas 21ste)

Mike is gewoon het laatste jaar erg goed aan het spelen he. Dan kan je dit toch geen stunt meer noemen?

Wel leuk voor de Belgische fans. Ne belg in de semi's :)

Laatst bewerkt:
De eerste ronde moest ik nog lachen met Mike. Hakken over de sloot tegen nr 100, weer zo brak gooien zoals wel is vaker gebeurt sinds zen win in de GP.

Uiteindelijk toch een mooi parcours afgelegd. Littler is gewoon met een straat voorsprong de beste van’t moment. Gooit zonder moeite 100-105 gemiddeldes en kan dan precies nog een vitesse bijschakelen als het nodig is.

Mike heeft in zijn eerste wedstrijd 2 match darters overleefd en dan nog eentje tegen H dacht ik. Mijn weekend is echt geslaagd dankzij Mike, waarvoor dank. Ik ben in Wieze al geweest dus ik voel thuis wat daar leeft. Echt een plezier 👏👏👏

Als die zaal ontploft, dan gaat het dak er af. Ik heb al veel sportevenementen meegemaakt maar wat daar gebeurt is uniek. En zeker als Mike gek begint te doen.

Spijtig voor Mike, maar denk dat wel meer pro's hun tanden zullen stuk bijten op Littler, wat die kerel soms allemaal toont...

Darts blijft toch een moeilijke sport. Neem nu Wesley Plaisier. Vorig jaar gooide hij zo goed dat hij zonder Tourkaart nét buiten de top-64 eindigde na amper 1 seizoen en waarbij hij niet eens aan alle wedstrijden mocht deelnemen.

Nu heeft hij een tourkaart en hij gooit voorlopig dit seizoen nog geen enkele deuk in het pakje boter.

Ik zie tijdens godbetert de Challenging Tour (Nederlander) Jeffrey Sparidaans (ex PDC) in R1 voorstaan met 4-1 met een gemiddelde van maar liefst 106. (Zijn hoogste gemiddelde ooit was tot op heden 101). En dan denk ik even: Waarom is die gast geen top-64 darter?

Wat later zie ik dat hij doodleuk ASAP zijn eerste match gewoon verloren heeft met 4-5 en zijn gemiddelde plots zakte naar 96. (In elkaar gestort aldus) :unsure:

Heu ja ... daarom dus. Consistentie is enorm belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan