Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij had gisterenavond beter niet zo zot gedaan en een beetje serieus naar vandaag toegewerkt.Stefaan meteen eerste match verloren. Alles op morgen dan

Greaves heeft mijn commentaar op haar precies gelezen want ze zit bij de laatste 8 vandaag.We moeten wachten op de dag dat Greaves er zin in heeft. Ik haat het als ze (alweer) zegt: Vrouwen kunnen het niet tov mannen. Just go for it ipv te zeveren dat je niet goed genoeg bent. Het is daarom dat ze nu 0 punten heeft: 'Geen geloof er in.'

Van schie zijn tourkaart is nu effectief in groot gevaar. Het zag er goed uit maar hij gooit na een goeie dag 1 geen deukje meer in een pak boter.Van Schie ik ook aant shoken precies. 5pnt en zijn leg verschil kan genoeg zijn. Maar morgen toch maar beter een puntje pakken.

Billetjes dichtVan Schie ik ook aant shoken precies. 5pnt en zijn leg verschil kan genoeg zijn. Maar morgen toch maar beter een puntje pakken.
Game over. Geen tourkaart voor den Jimmy.Billetjes dicht

Haha leuk. Hij speelde de laatste weken eigenlijk niet zo goed waardoor hij het WK mistte. Maar dit is wel een opsteker.Andy geplaatst voor de Masters en speelt tegen Littler

Hij stond niet lang buiten de top-16.Mooie overwinning weer voor dimi. Zal er dicht bij zijn zoals hij nu staat te spelen.
En zoals hij de laatste maanden speelt gaat hij snel weer zijn plekje innemen. (ondanks een slecht WK)Is een Corona speler, met publiek erbij ist genne vette.Hij stond niet lang buiten de top-16.En zoals hij de laatste maanden speelt gaat hij snel weer zijn plekje innemen. (ondanks een slecht WK)
Echter wat is er gebeurd met De Sousa? Die dreigt zelfs zijn tourkaart te verliezen als hij zo blijft spelen.
Sterker nog: Hij staat nu zelfs achter Mario en Andy op de tourkaart race ranking.