Cyberpunk 2077

Action PC PS5 PS4 XBOX Cyberpunk 2077

Ik heb deze "fix" zelf nog niet geprobeerd, ik hoop dat de Dev dit snel oppikt en uitbrengt in de vorm van een patch.
Hier is een simpele uitleg voor de "fix": https://pastebin.pl/view/raw/d855412c
Wel op eigen risico.

Ik heb het geprobeerd en het ziet er inderdaad naar uit dat alles toch iets vlotter laadt. Qua graphics weinig verschil, heb maar 4 GB VRAM op mijn kaart dus dat was nu niet de moeite om over te spreken.
 
Bij mij draait het voorlopig ook super vlot, alles op ultra op 1080p met een ryzen 5 3600, 16gb ram en een 5700xt aan max 60°c.
Straks eens die bovenstaande tweak proberen en zien of dat nog veel verschil maakt.
 
Sommige memes zijn toch zalig ze :ROFLMAO:

Cyberpain 2077

t7t9Wxf.jpg
 
De gratis stadia première editions ( Chromecast Ultra + Controller) die je bij Cyberpunk 2077 kreeg zijn op. Normaal ging de promo duren tot 17/12 of until stock lasts.. blijkbaar toch veel mensen cyberpunk gekocht op Stadia
 
Om een of andere reden kan het mij niet lang boeien en zet ik het dus na een uurtje al af.
Ik skip niet graag die gesprekken, maar dat zorgt er ook voor dat ik van dat uur nog geen half uur zelf aan't spelen ben :p
Kan zijn dat dat wel betert naarmate het spel vordert.
 
Om een of andere reden kan het mij niet lang boeien en zet ik het dus na een uurtje al af.
Ik skip niet graag die gesprekken, maar dat zorgt er ook voor dat ik van dat uur nog geen half uur zelf aan't spelen ben :p
Kan zijn dat dat wel betert naarmate het spel vordert.
Dat is tegenwoordig toch wel een regelmatige frustratie bij mij: soms ben je eerder een film aan het zien met af en toe wat interactie i.p.v. omgekeerd. Ik kan begrijpen dat men een verhaal wil vertellen, maar het kan er soms wat over zijn ook.
 
Reports of Cyberpunk 2077 Refunds for PS5, PS4 Being Denied
Sony blocking refunds as CDPR says it wants players to be satisfied



Dat is lachen met de mensen he. Mensen kopen het in pre-order of first day en betalen dan volle pot om het direct te kunnen spelen. Tegen hen zeggen te wachten tot januari is bij wijze van spreke crimineel, want dikwijls is een game dan al wat gezakt in prijs en bovendien hebben zij wel al uw geld ontvangen.
 
Ben vanavond wat verder geraakt in het story! The heist gedaan! Wat een missie 🤩

CDPR heeft toch wel een vette actie gameplay voorzien! Ben benieuwd naar de rest!
 
Zelf de fix uitgevoerd, de fps dips zijn weg, nu een stabiele 55-60fps. Ik start de game nu op via de game exe uit de installatie map, niet langer via GOG Galaxy, en ook als admin. Nadeel is dan wel dat ik derde partij software nodig heb om de fps in de gaten te kunnen houden. Bandicam werkt het best, Fraps wil om de een of andere reden niet werken. Straks eens proberen om via taakbeheer nog meer aan te passen aan het proces.
 
De gratis stadia première editions ( Chromecast Ultra + Controller) die je bij Cyberpunk 2077 kreeg zijn op. Normaal ging de promo duren tot 17/12 of until stock lasts.. blijkbaar toch veel mensen cyberpunk gekocht op Stadia
Jep, was net op tijd om ene te bestellen.
Ben wel onder de indruk van Stadia. Cyberpunk 2077 speelt vlotjes in browser, dus kijk er naar uit om deze op mijn tv te spelen met de CCU en controller.
 
Die fix maakt geen verschil bij mij precies, tevoren zat mijn grafische kaart ook al tegen de of op 100% te draaien. Ik speel het voorlopig op rond de 25-30fps, gewoon omdat ik liever eye candy Heb Dan hogere fps. Zolang het niet stottert ben ik content :p
 
Jep, was net op tijd om ene te bestellen.
Ben wel onder de indruk van Stadia. Cyberpunk 2077 speelt vlotjes in browser, dus kijk er naar uit om deze op mijn tv te spelen met de CCU en controller.
Voor mij persoonlijk draait de CCU echt 100x beter dan de browser. Stadia is echt 100% optimized voor chromecast + controller. Met CCU lijkt het alsof ge lokaal aan het spelen zijt.
 
Voor mij persoonlijk draait de CCU echt 100x beter dan de browser. Stadia is echt 100% optimized voor chromecast + controller. Met CCU lijkt het alsof ge lokaal aan het spelen zijt.
Nice, vandaag is mijn premiere edition verzonden, kijk er naar uit om er mee aan de slag te gaan.
 
Heb het op dat ander forum ook gezegd maar ik heb de mijne zaterdag gehaald en speel em op de PS5. Heb hem vandaag te koop gezet. De sfeer en het verhaal steken echt goed in elkaar vind ik.
Maar wat hier ook al gezegd is, die ellenlange dialogen die ge moet doorstaan zijn er wat te veel aan als ge niet zomaar kunt saven. Heel frustrerend dat ik niet zomaar in die dialoog kan saven en later terugkomen. Als je al die tekst wil doen duurt dat soms 10-15 minuten,...

Ook paar keer gehad dat ik in een actie terech kom, doodga en dan is de checkpoint eerst opnieuw ne hele dialoog die ik dan de hele tijd moet skippen.
Mijn hoge verwachtingen zijn niet ingelost, zonder dat saven had ik nog verder gedaan ondanks de ondermaatse graphics maar dat was de frustrerende druppel.
Bugs vielen op PS5 heel goed mee.
 
nog iemand die de GoG versie speelt?
ik kan geen FPS teller opzetten, of zelfs maar screenshots nemen...

ik speel dan wel op medium settings, maar ik vind het er geweldig uitzien, vooral qua sfeer. ik heb die eerste Delamain quest 's nachts gedaan, en dan komt die Night City sfeer toch echt wel dik uit de verf :love:
 
nog iemand die de GoG versie speelt?
ik kan geen FPS teller opzetten, of zelfs maar screenshots nemen...

ik speel dan wel op medium settings, maar ik vind het er geweldig uitzien, vooral qua sfeer. ik heb die eerste Delamain quest 's nachts gedaan, en dan komt die Night City sfeer toch echt wel dik uit de verf :love:
Ik doe dat via NVIDIA paneel. Alt+Z
 
Heb het op dat ander forum ook gezegd maar ik heb de mijne zaterdag gehaald en speel em op de PS5. Heb hem vandaag te koop gezet. De sfeer en het verhaal steken echt goed in elkaar vind ik.
Maar wat hier ook al gezegd is, die ellenlange dialogen die ge moet doorstaan zijn er wat te veel aan als ge niet zomaar kunt saven. Heel frustrerend dat ik niet zomaar in die dialoog kan saven en later terugkomen. Als je al die tekst wil doen duurt dat soms 10-15 minuten,...

Ook paar keer gehad dat ik in een actie terech kom, doodga en dan is de checkpoint eerst opnieuw ne hele dialoog die ik dan de hele tijd moet skippen.
Mijn hoge verwachtingen zijn niet ingelost, zonder dat saven had ik nog verder gedaan ondanks de ondermaatse graphics maar dat was de frustrerende druppel.
Bugs vielen op PS5 heel goed mee.
Rest mode?
 
Terug
Bovenaan