Cyberpunk 2077

Action PC PS5 PS4 XBOX Cyberpunk 2077

Het gaat zoiezo een top game zijn hoor, maar als ik the witcher 3 vergelijk vanaf het begin of enkele maanden later, ook een groot verschil. Ik verwacht hier niet anders.
Ik kan mij eerlijk gezegd geen bugs meer herinneren in TW3. Skyrim en Fallout 3 daarentegen 😋
 
Cyberpunk 2077 Update 1.02 Fixes Critical Gameplay Issues, Dev Says It Is a Different Game After Update

Cyberpunk 2077 has been updated to version 1.02 and this patch apparently fixes critical gameplay and progressions issues as seen in the patch notes.

Cyberpunk 2077 has been updated on the Xbox One and PS4 today. For Xbox One and Xbox Series users, the game has been patched to version 1.0.0.6 while for the PS4 and PS5 users, the game has been patched to version 1.02.

The download size of this update is roughly 15 GB on the Xbox One and under 10 GB on the PS4. The combined download size on PS4 is now reaching nearly 110 GB.

Cyberpunk 2077 Update 1.02 Patch Notes​

  • Various stability improvements.
  • Various performance improvements.
  • Critical progression and gameplay issues addressed.
CD Projekt Red’s developer Fabian Mario Döhla has stated that most of the bugs that reviewers have encountered have been fixed with these two updates. He calls it a “different game” with the day one update.
 
4pvv81.jpg
 
Ik ga sowieso wel wachten op de next gen update.Misschien heb ik tegen dan wel ne PlayStation 5 🤣
 
Ik kan mij eerlijk gezegd geen bugs meer herinneren in TW3. Skyrim en Fallout 3 daarentegen 😋
Ik ben aan een replay op xbox bezig en ik kom dagelijks bugs tegen.
Niks breaking, maar wel rare glitches.
Vreemd wel, voordat ik de 2 expansions had, speelde dat spel precies beter. Ik speel hem nu ook wel vanaf externe HDD en niet de interne.

Ik heb ook screenshots gezien van de Xbox Series X voor Cyberpunk en die waren echt erbarmelijk.
Ik wacht nog wel een tijdje (aja, ik moet eerst nog de Series X in huis halen) zodat de meeste kinderfouten eruit zijn.
 
Ik speel met meeste settings op high, bepaalde op med.
RTX uiteraard af (heb RTX2080) en DLSS ook. (1080p)

FPS hangt af van locatie en wat er allemaal gebeurd op het scherm. Gemiddeld rond de 100 indoor. Buiten +- 80/100.
Bij hevige actie buiten is zwaarste drop die ik al gehad heb naar de 60 fps.

Begin vond ik ENORM langdradig en eigenlijk zelfs oersaai. Maar begint precies wel wat te beteren nu.
Ondertussen 6,3u op de teller.
 
Heb voorlopig medium moeten kiezen, mijn gtx 1080 heeft het toch wat lastig met de 3840x1600 resolutie precies. Nu hopen dat de rtx3080ti niet te lang op zich laat wachten.
 
Ik speel op high met resolutie: 1920 x 1080.
Heb een GTX 1080 en draai op 60fps.
Hoger hoeft niet, maar onder de 60 fps speelt niet lekker
 
Al die comments over specs en e-peens en niemand die het heeft over of het verhaal leuk/meeslepend is of bepaalde momenten die bijblijven 😂

Kunnen we niet een apart forum krijgen voor 't pc-plebs waar penis 1 vergeleken kan worden met penis 2? En welke er beter uitziet met raytracing on?
 
Al die comments over specs en e-peens en niemand die het heeft over of het verhaal leuk/meeslepend is of bepaalde momenten die bijblijven 😂

Kunnen we niet een apart forum krijgen voor 't pc-plebs waar penis 1 vergeleken kan worden met penis 2? En welke er beter uitziet met raytracing on?

't is niet omdat gij op console speelt dat andere hun specs voor pc niet kunnen delen. Instellingen bij dit soort spellen kunnen echt wel veel uitmaken in de performance en ook de ervaring. Trouwens, veel "vergelijken" van e-peens is hier nog niet gebeurd lol
 
Ik speel op high met resolutie: 1920 x 1080.
Heb een GTX 1080 en draai op 60fps.
Hoger hoeft niet, maar onder de 60 fps speelt niet lekker
Ik denk wel dat ge er meer kunt uithalen hoor. Ik speel met een i7, 16 gig ram en een GTX 1070 op 3440 x 1440 zonder al te veel problemen.

Mijn eerste game is als de corporate agent. Tof verhaal en geweldig veel sfeer (muziek, dancing, cyborg-shit). Ook de perks zijn erg uitgebreid. Ik heb wel gehoord dat het spel veel korter zou zijn dan the witcher. Hopelijk kan ik er meer uithalen met side-quests.
 
Laatst bewerkt:
Ik had wel begrepen dat die heel grote day one patch niet in de review copy zat, dus het eind resultaat nu vrijdag kan al een pak anders zijn.
zelfs met de D1 patch loopt de game niet lekker op de Consoles. Ik ben blij dat ik beslotren heb te wachten op de next gen versie
 
't is niet omdat gij op console speelt dat andere hun specs voor pc niet kunnen delen. Instellingen bij dit soort spellen kunnen echt wel veel uitmaken in de performance en ook de ervaring. Trouwens, veel "vergelijken" van e-peens is hier nog niet gebeurd lol
't was eerder grappig bedoeld hoor, chillaaax 😊
't viel me gewoon op dat nog niemand het over het spel zelf had 🤷🏻‍♂️
 
Al die comments over specs en e-peens en niemand die het heeft over of het verhaal leuk/meeslepend is of bepaalde momenten die bijblijven 😂

Kunnen we niet een apart forum krijgen voor 't pc-plebs waar penis 1 vergeleken kan worden met penis 2? En welke er beter uitziet met raytracing on?

Daar zal ik pas later een mening over hebben want de 1ste 3 uur van de release crashte de game bij mij direct als het opstarte dus heb ik van 01-04h zitten troubleshooten.
Gisteren dan na mijn late shift heb ik een goei 2h kunnen spelen en tot zover vind ik het verhaal ok.
Heb direct ook een shitload aan side quests maar deze éérste uren heb ik het gevoel dat de game u duwt om eerst de éérste stukken van het verhaal te doen denk ik.
 
Van de meeste streamers waar ik iets van heb opgevangen kwam veel naar voren dat er toch wel 5-6u nodig is eer het spel zich ontplooit. Maar ik heb het zelf niet dus idk
 
Terug
Bovenaan