Cyberpunk 2077

Action PC PS5 PS4 XBOX Cyberpunk 2077

Ik verwacht er toch veel van moet ik toegeven. Hopelijk dezelfde kwaliteit als hun witcher games.
 
Ga der ff mee wachten. Heb dat zo aan mij laten voorbij gaan ook al wordt hij redelijk gehypet.
Ffkes wachten en dan miss 2dehands oppikken ergens.
 
Ik ben blijkbaar niet de enige die niet goed weet wat te verwachten, ook zeer lang onder mijn radar gebleven, waarschijnlijk omdat development zo lang geduurd heeft.

An sich spreekt het me niet heel erg hard aan maar alles lijkt zo extreem uitgewerkt en gedetailleerd dat ik het toch wil spelen.

Normaal niet mijn gewoonte om games bij de launch te kopen, wie weet nu wel!
 
Ik ga 'm toch meteen spelen op de PS5. Op de upgrade ga ik niet meer wachten. Kans is groot dat ik tegen dan met plezier opnieuw begin en een ander pad zal bewandelen :).
 
Heb er zelfs speciaal een M2-tje voor gereserveerd 😐

Tj1CEFM.png
Goh geen slecht idee eigenlijk.....
 
Ik ben blijkbaar niet de enige die niet goed weet wat te verwachten, ook zeer lang onder mijn radar gebleven, waarschijnlijk omdat development zo lang geduurd heeft.

An sich spreekt het me niet heel erg hard aan maar alles lijkt zo extreem uitgewerkt en gedetailleerd dat ik het toch wil spelen.

Normaal niet mijn gewoonte om games bij de launch te kopen, wie weet nu wel!
Klopt, Ik heb em maar met een half oog gevolgd, enkel wat flarden gezien van de trailers, laat me verrassen de 10e :) Hoop dat de Stadia performance mee valt :)
 
Ik had wel begrepen dat die heel grote day one patch niet in de review copy zat, dus het eind resultaat nu vrijdag kan al een pak anders zijn.

Het gaat zoiezo een top game zijn hoor, maar als ik the witcher 3 vergelijk vanaf het begin of enkele maanden later, ook een groot verschil. Ik verwacht hier niet anders.
 
Terug
Bovenaan