Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dacht dat de hint subtiel genoeg was.
Mijnen app zegt USDT en USDC. :ROFLMAO:

1 EUR = 1 USD
Ah oké :p We zitten al een tijdje rond die grens en was al gewend aan dat idee gezien ik naar de States vertrek, daarmee dat ik de link niet meteen legde. Echt happy word ik daar niet van. 😁

Maar hoe. Beurs gaat omhoog, crypto heeft weinig goesting. Beurs gaat omlaag, crypto chop chop.

SP500 staat nu nog op 4.050. We kunnen al raden wat dat voor crypto zou betekenen als het terug op 3.600 belandt.
🙈🙉
SP500 -> 3.908
BTC -> 18.700$
↘️

Het is zo raar om BTC in € waarde hoger te zien staan dan in $.

Ik denk dat hij bedoelt dat hij geld heeft om te investeren, en als BTC een paar jaar down blijft, denkt hij eraan om misschien een hypotheeklening aan te gaan voor een onroerend goed vooraleer de rente nog meer stijgt.

Zou het laagste punt van de bear market niet ergens begin volgend jaar vallen als de 4-jarige cycli worden gerespecteerd? Dus nu nog efkes aanmodderen en dan in februari de final capitulation als het is zoals in 2018-2019
Dan is 17-18k de 6K van toen, en 10K de 3K van toen.

Zou wel leuk zijn maar in tegenstelling tot de cycli toppen, is de timing van de cyclus bodem beter voorspelbaar.
Maar een macro-event dat alles nog eens dubbel en dik omlaag duwt is in deze oorlogseconomie zeker niet ondenkbaar.

ETH merge is op dit moment ook heel onvoorspelbaar. Tal van speculanten kopen zich in, in de veronderstelling dat de merge de prijs richt 3k duwt. Maar als die zien dat dit uitblijft kunnen we ook daar een serieuze crash verwachten.

Gaat niet iedereen zijn ETH 1 dumpen als de ETH 2.0 merge voorbij is? Dat is wat ik zou denken. ETH 1 zal dan de nieuwe ETC zijn , een coin die nog maar weinig toekomst heeft, enkel voor een paar whales die dat nog eens zullen pumpen en dumpen. En alle development op ETH 2.0

Gaat niet iedereen zijn ETH 1 dumpen als de ETH 2.0 merge voorbij is? Dat is wat ik zou denken. ETH 1 zal dan de nieuwe ETC zijn , een coin die nog maar weinig toekomst heeft, enkel voor een paar whales die dat nog eens zullen pumpen en dumpen. En alle development op ETH 2.0

De execution chain van ETH pre merge blijft dezelfde post merge. Dus geen ETH1 en ETH2 na de merge, maar gewoon ETH.

ETH zal waarschijnlijk geforked worden net voor de merge in ETHpow. Iedereen die nu ETH heeft, krijgt dan die nieuwe ETHpow geairdropped. Maar gaat inderdaad zelfde verhaal zijn als Ethereum Classic. Ik ga mijn ETHpow meteen dumpen alleszins.

Maar ge weet nog niet welke wallet providers en exchanges die PoW fork gaan ondersteunen. Alleszins, die PoW chain zal dan free money zijn. Volgens mij zit daar geen toekomst meer in dus ik dump dat dan ook direct.
Dus mijn gewone ETH houd ik dan bij, goed om te weten :)

Op welk bedrag of tijdstip worden die % berekend die bij u munten staan?

Zie dan bvb +20% bij ada staan maar is dat dan berekend op het vorig uur?
Ben nog een totale leek. Probeer het alleen wat te begrijpen

Op welk bedrag of tijdstip worden die % berekend die bij u munten staan?

Zie dan bvb +20% bij ada staan maar is dat dan berekend op het vorig uur?
Ben nog een totale leek. Probeer het alleen wat te begrijpen

Hangt ervan of je de hourly, daily, weekly, monthly chart bekijkt hé.

Of het moet zijn dat ik je vraag niet begrijp :p

Terug
Bovenaan