Crypto - Nieuws en algemene discussie

Nice! nekeer dumpen. Maar de rest van mijn eth staat nog op mijne ledger, geen idee of die dat ondersteunen of gaan ondersteunen

Het staat 0,008 ETH ofzo. Rijk gaan we daar dus niet van worden, lol
Misschien wacht ik tot het een pump krijgt

Bear markt sentimentals > Fundamentals

ETH zal het prima doen in 2024/2025 maar het risico is zeer groot dat er binnen de week giga gedumped wordt. We hebben in aanloop naar de merge zelfs amper een pump gezien terwijl speculanten hoopten op 2000-3000$. Dit kan zo terug richting 1000$ gaan.
-17% op 4 dagen tijd, ik ben benieuwd of het weekend nog wat vuurwerk gaat geven.

Nu de ETH merge gerealiseerd is, hebben we het gehad met de positieve kortetermijnsvooruitzichten in de cryptowereld en kan de winterslaap hervatten.

-17% op 4 dagen tijd, ik ben benieuwd of het weekend nog wat vuurwerk gaat geven.

Nu de ETH merge gerealiseerd is, hebben we het gehad met de positieve kortetermijnsvooruitzichten in de cryptowereld en kan de winterslaap hervatten.
die merge doet me weinig hoopvol stemmen als vasil uitkomt eind deze maand...

Het hele energieverhaal maakt mij toch meer bullish nu voor ETH dan voor BTC. Als ETH nog zakt tegenover BTC zal ik een deel van mijn BTC converteren in ETH. Ik denk niet dat we nog waarden van 0.03-0.04 zullen zien voor ETH/BTC.

Heb nu wat eth in bezit en op mijn ledger staan , maar mensen hier die nu eth staken met die pos? Zo ja, waar doen jullie dat? Heb helaas geen 32eth anders deed ik het solo ;)

ben een hodler en niet van plan om mijn eth te cashen de komende jaren -, maar wil wel maandelijks bijkopen

die merge doet me weinig hoopvol stemmen als vasil uitkomt eind deze maand...
De merges mogen dan nog zo'n gamechanger zijn, bear market blijft bear market. Zonder instroom van vers kapitaal blijft het een zoektocht naar de bodem.
ETH 1282$ intussen, 10% eraf dit weekend. Herfst solden oi22

Zijn voorspellingen zijn ontelbare keren fout geweest, maar hij blijft doorgaan en zegt dat BTC de komende 2 jaar boven 100K USD zal stijgen 🤦🏼‍♂️

Ja, als je 100 voorspellingen maakt, zal er waarschijnlijk wel eentje juist zijn.
Imo zijn die modellen met logaritmische groei nonsens. Hoe groter het kapitaal in crypto is, hoe moeilijker het gaat zijn om die marketcap exponentieel te doen stijgen. Bovendien waren de marktcondities anders dan nu de vorige jaren, ik denk dat dat eerder gaat doorslaggevend gaat zijn voor wat BTC zal doen de komende maanden/jaren.

Imo zijn die modellen met logaritmische groei nonsens. Hoe groter het kapitaal in crypto is, hoe moeilijker het gaat zijn om die marketcap exponentieel te doen stijgen. Bovendien waren de marktcondities anders dan nu de vorige jaren, ik denk dat dat eerder gaat doorslaggevend gaat zijn voor wat BTC zal doen de komende maanden/jaren.
Ik denk dat er inderdaad sprake is & zal blijven zijn van diminishing returns waardoor het de komende cycli interessanter zal zijn om naar alt coins te kijken voor groei. Diminishing returns betekenen echter niet dat de logaritmische groei niet opgaat. Wel dat PlanB zijn model véél te optimistisch en éénzijdig is.
Eigenlijk zou hij om correct te zijn naast zijn 'best case scenario' curve ook een worst case scenario curve moeten plaatsen met een bodem @18k$ iplv. 50k$ en dit extrapoleren tot 2027.

Het grootste probleem is niet zijn model, maar dat hij blijft vasthouden aan een model dat al een jaar geïnvalideerd werd. Dat neigt naar hopium.

Imo zijn die modellen met logaritmische groei nonsens. Hoe groter het kapitaal in crypto is, hoe moeilijker het gaat zijn om die marketcap exponentieel te doen stijgen.
Ik denk dat er inderdaad sprake is & zal blijven zijn van diminishing returns waardoor het de komende cycli interessanter zal zijn om naar alt coins te kijken voor groei. Diminishing returns betekenen echter niet dat de logaritmische groei niet opgaat.
Volledig mee eens. Het lijkt volgens mij wel waarschijnlijk dat de voorspelling van 100k bereikt zal worden tijdens de komende cyclus/halving. Dat zou zelfs geen x2 zijn ten opzichte van de vorige ATH (69k usd). Het enige wat dit zou kunnen verhinderen is een onverwachte event. Als we puur focussen op winst, heeft ethereum of altcoins natuurlijk meer potentieel maar de risico is ook groter. BTC is de ‘staatsobligatie’ of reservemunt van de cryptowereld.

Ik weet niet of het risico bij ETH veel groter is, want ETH is proof-of-stake en dus veel minder vervuilend dan BTC.
Pakt dat overheden BTC aanpakken omwille van het energieverbruik dan is er voor ETH mss nog wel toekomst.
Laat ETH nog maar wat verder zakken nu, dan kan ik een deel van mijn BTC in ETH flippen.

Ik weet niet of het risico bij ETH veel groter is, want ETH is proof-of-stake en dus veel minder vervuilend dan BTC.
Pakt dat overheden BTC aanpakken omwille van het energieverbruik dan is er voor ETH mss nog wel toekomst.
Laat ETH nog maar wat verder zakken nu, dan kan ik een deel van mijn BTC in ETH flippen.

De toekomst is iets in het midden tussen PoW/PoS imo.

L1's die efficiënt met mining hashpower omgaan (bv. merge mining) of de hashpower van BTC gebruiken om de eigen chain te beveiligen (recycling). Beiden bestaan trouwens al in een bepaalde vorm. Mining algoritmes die het (eerlijk) minen op een smartphone mogelijk maken, vind ik ook interessant. Veel decentraler kan je niet gaan.

Ik zie enorm veel nieuwe L1's, maar 99% gaat verder op de Ethereum Virtual Machine met wat kleine aanpassingen, wat op zich gewoon al flawed architecture is. Ik zou zeker niet al uw eieren in deze basket leggen.

Wat niet wegneemt dat de volgende SOL/AVAX/FTM waarschijnlijk gewoon een nieuwe token is met wat aanpassingen, opnieuw VC backed/funded, enkele juicy narratives ... en we zijn weer vertrokken voor een volgende x1000. Als ik moet gokken, hebben SUI/SEI/APTOS hiertoe misschien een kans. Ik sta daar niet achter, maar ik ga dat geld wel volgen alleszins.

Tegen dat het zo ver is, hebben we minstens nog een cycle of twee achter de rug, of niet? Het klinkt misschien gek, maar we zijn nog steeds vroeg en zelfs mensen die nu pas instappen kunnen er nog wat geld mee verdienen.

Dat was een antwoord op het volgende:
De toekomst is iets in het midden tussen PoW/PoS imo.
Tegen dat we zo ver zijn, dus dat overheden ingrijpen, of tegen dat we de toekomst bereiken waar we in het midden van PoW/PoS zitten, of tegen dat er eender wat gebeurt dat een immens impact heeft of de markt… tegen dan zullen we nog genoeg tijd hebben om minstens een of twee cycles achter de rug te hebben, wat gelijkstaat met veel opportuniteiten omdat we nog vroeg zijn, alhoewel het voor velen lijkt alsof het te laat is.

Terug
Bovenaan