Crypto - Nieuws en algemene discussie

Er waren wel signalen dat ETH wat oververhit was tov BTC.
Als ge long-term believer in ETH zijt, dan zou ik het niet per sé afraden. Maar als ge denkt te profiteren op korte termijn dan denk ik niet dat het de moment is nu. Kans is groot dat het bij de merge sell-the-news wordt. Maar als de merge heel vlot verloopt dan kan dat misschien nog positief uitdraaien voor ETH.

Bear markt sentimentals > Fundamentals

ETH zal het prima doen in 2024/2025 maar het risico is zeer groot dat er binnen de week giga gedumped wordt. We hebben in aanloop naar de merge zelfs amper een pump gezien terwijl speculanten hoopten op 2000-3000$. Dit kan zo terug richting 1000$ gaan.

Loopt toch gewoon vrij gelijk met de beurs tegenwoordig. Als er nieuwe inflatiecijfers zijn en de beurs zakt mag je zeker zijn dat crypto ook zakt.

Bear markt sentimentals > Fundamentals

ETH zal het prima doen in 2024/2025 maar het risico is zeer groot dat er binnen de week giga gedumped wordt. We hebben in aanloop naar de merge zelfs amper een pump gezien terwijl speculanten hoopten op 2000-3000$. Dit kan zo terug richting 1000$ gaan.

De sell pressure van miners valt wel weg natuurlijk na de merge.

Veel validators zullen ook nu pas instappen door de verwachte hogere APY post merge. De validators kunnen ook nog zeker maanden niet uitstappen omdat die functionaliteit nog niet is toegevoegd.

Maarja, tblijft crypto, short-term is alles mogelijk

't Is gebeurd? Volgens die site toch.

Als het allemaal goed werkt dan lijkt mij dit een historisch moment in crypto.

Laatst bewerkt:
Yep, vanmorgen om 8u43.

Zoals verwacht zonder problemen verlopen (mag ook wel na meer dan 5 testnetten en 13 shadowfork succesvol te hebben gemerged).

Snap ik het goed als ETH (1500 euro) nu de oude PoW versie is? Onder welke afkorting wordt de nieuwe PoS ether verkocht? Of redeneer ik verkeerd
Nee ETH -> PoS gegaan, het main netwerk van ETH is naar PoS geswitcht. En als ik het goed begrijp moet ge eigenlijk niks doen buiten mss uw wallets updaten.
ETHW of ETHPoW is een fork van ETH

Terug
Bovenaan