D
Deleted member 572
Guest
vergelijk het met de cijfers op coinmarketcap.com ?Bitavo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vergelijk het met de cijfers op coinmarketcap.com ?Bitavo
Ik zou wachten tot na de merge, ETH gaat volgens mij een correctie krijgen t.o.v. BTCIs het de moeite om nog in eth te investeren voor de merge?
Als ge op zoek zijt naar risico wel ja.Is het de moeite om nog in eth te investeren voor de merge?
Hopelijk het advies van Sneeuwstorm opgevolgd en niet gekocht...?Is het de moeite om nog in eth te investeren voor de merge?

de markt timen kan niemand he. wacht een jaar of 2 en als de koers op die tjid *3 is gegaan..Hopelijk het advies van Sneeuwstorm opgevolgd en niet gekocht...?![]()
Bear markt sentimentals > Fundamentals
ETH zal het prima doen in 2024/2025 maar het risico is zeer groot dat er binnen de week giga gedumped wordt. We hebben in aanloop naar de merge zelfs amper een pump gezien terwijl speculanten hoopten op 2000-3000$. Dit kan zo terug richting 1000$ gaan.
Nee ETH -> PoS gegaan, het main netwerk van ETH is naar PoS geswitcht. En als ik het goed begrijp moet ge eigenlijk niks doen buiten mss uw wallets updaten.Snap ik het goed als ETH (1500 euro) nu de oude PoW versie is? Onder welke afkorting wordt de nieuwe PoS ether verkocht? Of redeneer ik verkeerd