Sneeuwstorm
Well-known member
ETH 2000$, ik denk dat er wel een correctie gaat komen heel binnenkort. Textbook rising wedge op de grafiek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat! Ik had een "2 Eth buy" order staan op € 750 ... Wel ne zure achteraf gezienMijn vakantiegeld is verdubbeld![]()

Als we uitzoomen is het heel duidelijk dat we bijvoorbeeld 18k opnieuw gaan zien (in de veronderstelling dat we op macro niveau zijwaarts of neerwaarts zullen bewegen). We komen van een grote bear crash en zitten nu in onze eerste upwards bounce, maar de after shocks moeten nog komen. Als dat niet zou gebeuren, en we opnieuw upwards gaan, zou dat betekenen dat we een extended cycle hebben, wat volgens mij onwaarschijnlijk is. Maar zeg nooit nooit. Ik heb alvast buy orders op 18-19k liggen.DCA blijft de aangeraden methode, wachten tot prijs x is bereikt heeft grote kans dat je de instap mist. En als iedereen verwacht dat de prijs naar x zal dalen dan weet je dat dat nooit zal gebeuren want iedereen zijn buy orders liggen daar net boven.
Idd, mijn automatische DCA loopt gewoon verder. Geen FOMO, geen stress en niets in het oog moeten houden.DCA blijft de aangeraden methode, wachten tot prijs x is bereikt heeft grote kans dat je de instap mist. En als iedereen verwacht dat de prijs naar x zal dalen dan weet je dat dat nooit zal gebeuren want iedereen zijn buy orders liggen daar net boven.
Ik doe DCA in indexfondsen maar ik weet niet of DCA zo'n goede strategie is voor crypto. Is het daar niet veel te volatiel voor?Idd, mijn automatische DCA loopt gewoon verder. Geen FOMO, geen stress en niets in het oog moeten houden.
Bij volatiele assets vind ik dat net beter werken. Dat vlakt de prijsschommelingen af. Ik stort maandelijks een bedrag op een exchange en daarmee koop ik dan automatisch dagelijks voor een bepaald bedrag crypto. Zo heb je elke maand een gemiddelde aankoopprijs, niet de beste maar ook zeker niet de slechtste.Ik doe DCA in indexfondsen maar ik weet niet of DCA zo'n goede strategie is voor crypto. Is het daar niet veel te volatiel voor?
Tghoh, ik heb mezelf in het verleden al zowel in als uit ge DCA'd.Ik doe DCA in indexfondsen maar ik weet niet of DCA zo'n goede strategie is voor crypto. Is het daar niet veel te volatiel voor?
1 maand later ->Jaja, de zomer rally lijkt van start. Ik ben benieuwd of BTC terug naar 28k gaat gaan.
1 maand later ->
Bwa zeer slappe magneet. Ik denk niet dat we er gaan geraken. Dan maar terug zakken, zakken, zakken.
![]()
Als we uitzoomen is het heel duidelijk dat we bijvoorbeeld 18k opnieuw gaan zien (in de veronderstelling dat we op macro niveau zijwaarts of neerwaarts zullen bewegen). We komen van een grote bear crash en zitten nu in onze eerste upwards bounce, maar de after shocks moeten nog komen. Als dat niet zou gebeuren, en we opnieuw upwards gaan, zou dat betekenen dat we een extended cycle hebben, wat volgens mij onwaarschijnlijk is. Maar zeg nooit nooit. Ik heb alvast buy orders op 18-19k liggen.
Dit volgt toch gewoon de beurzen. En naar cryptonormen is het niet eens een echte crash te noemen.1 maand later ->
Bwa zeer slappe magneet. Ik denk niet dat we er gaan geraken. Dan maar terug zakken, zakken, zakken.
![]()
Maar hoe. Beurs gaat omhoog, crypto heeft weinig goesting. Beurs gaat omlaag, crypto chop chop.Dit volgt toch gewoon de beurzen. En naar cryptonormen is het niet eens een echte crash te noemen.
Het is natuurlijk al veel gecrasht sinds begin dit jaar om nu nog eens een 20-30% crash te zien.

Die waren er toch al? EURT en EURC.Toch schitterend. Vandaag de eerste euro stable coins geboren.
Dacht dat de hint subtiel genoeg was.Die waren er toch al? EURT en EURC.