Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dat zijn geen loze beloftes eh. Heb jij research gedaan over ADA?

Zie Utolor. Niets mis met een gokje wagen op een veelbelovend project, maar ik heb dit allemaal al eerder gezien bij tientallen andere coins die ook mooie koersen haalden op een bepaald moment, maar waarvan ik ondertussen de naam vergeten ben. Gelukkig nooit geld op ingezet.

I concur. Cardano heeft alle kaarten in hand om door te breken en serieus te groeien. Ze moeten gewoon zien dat ze hun kaarten spelen, liefst op de juiste moment.

Je merkt ook een zeer actieve development, wat essentieel is om het geloofwaardig te houden.
Ik herinner mij nog levendig mijn 250 geminede ANONCOIN/ANC. Dat was echt een briljant project en ver zijn tijd vooruit, maar die zijn in development hell beland en het netwerk was zo instabiel dat ik ze zelfs niet kon traden tegen iets anders.

Dat zijn geen loze beloftes eh. Heb jij research gedaan over ADA?

Africa deal is om de hoek.

CH bevestigd het ook en dat men nu wacht op die overheid om hun 'pr zaken' in orde te stellen om dan het nieuws officieel aan te kondigen.

Grayscale investments gaan we ook waarschijnlijk dit jaar zien:

Smart Contracts (Goguen) eind volgende maand.

Coinbase gaat ook waarschijnlijk een realiteit worden dit jaar.

Projecten die naar Cardano komen:

Al dit moet nog komen.
Tuurlijk ben ik overtuigd dat ik nog enorm groeipotentieel zie in de prijs.

"Al dit moet nog komen" - ja, maar aangezien dit allemaal bekend is is dit ook al wel gedeeltelijk in de huidige prijs vervat. Wanneer die dingen effectief doorgaan, zal de prijs nog wel stijgen. Aan de andere kant, als 1 van die dingen faalt, gaat de prijs zakken.
Ik wil nu niet de pessimist uithangen (ik heb ook wat ADA staan), maar pas op dat je niet te 'fanatiek' wordt (om het nu zo te noemen).

"Al dit moet nog komen" - ja, maar aangezien dit allemaal bekend is is dit ook al wel gedeeltelijk in de huidige prijs vervat. Wanneer die dingen effectief doorgaan, zal de prijs nog wel stijgen. Aan de andere kant, als 1 van die dingen faalt, gaat de prijs zakken.
Ik wil nu niet de pessimist uithangen (ik heb ook wat ADA staan), maar pas op dat je niet te 'fanatiek' wordt (om het nu zo te noemen).
Zo werkt dat niet in een bull market. Negatief nieuws heeft weinig impact tijdens een bull run. Net zoals positief nieuws weining impact heeft tijdens een bear market.

Tuurlijk zit dat al gedeeltelijk in de prijs. De hype naar aankomende releases. De key is de push naar de ATH, dat doorbreken en voorbij dat dan zitten we in onbekend terrein voor ADA. En dan kan je zeer goed dat FOMO effect krijgen als die zaken dan ook degelijk realiteit zijn geworden.

Thanks voor het delen van je crypto-historie, boeiend om te lezen!

Tevens leuk voor jou dat je er al een mooie (virtuele) cent aan hebt overgehouden ! Kriebelt het dan niet om wat winst te nemen... en budget opzij te zetten voor een volgende reis naar de US?:p
Da's idd een eeuwig durend dilemma. Hoeveel & wanneer verkopen. Op lange termijn verwacht ik gewoon verdere stijging, dus echt alles verkopen ben ik eigenlijk niet van plan. Gewoon beetjes. Bv vorige week had ik een klein sell order te wachten gezet rond 49.5k$. En laat die nu onlangs netjes aangetikt zijn :) Was wel te verwachten dat het daar ff ging haperen. Het kriebelt nu wel om ADA bij te kopen :p

(Een volgende reis naar de US... Mja, fiat is er nog genoeg, niet alles zit in crypto ofc... Verre van. Nuja, ik sukkel wat met m'n gezondheid, dus ik weet niet goed in hoeverre dat er nog in gaat zitten :/ Sowieso met Corona dit jaar denk ik er eigenlijk nog niet aan; maar ik heb me ondertss wel al op andere zaken getrakteerd hoor :))

ik heb de groene kaart. Gratis netflix en spotify is leuk. 3% cashback is leuk. Lounge access nog nooit gebruik van gemaakt. Nog nooit geld uit de muur gehaald. Enkel euro's van mijn maandelijks loon overgezet naar de app.

Weet niet of het $4250 waard is om te staken. CRO is echter wel een achterblijvertje in deze bullrun. Ik heb het geluk gehad om nog te kunnen krijgen met 10000 CRO stake. wel allemaal gekocht op $0.13. Sta dus nog altijd in het verlies, al maken de extra's dit wel goed op lange termijn.
Ik heb daar vroeger ook naar gekeken (de rode kaart dan; ik ga geen 3452€ aan CRO gaan vastzetten in blauw/groen om een Netflix & Spotify abo te krijgen, voordelen die ook op elk moment stopgezet kunnen worden en met een koers die ook elk moment kan crashen), maar ik viel achterover van hun lijst met cashback exclusions.
In hoeverre werkt die cashback bij jou?

Het hele legder-verhaal heeft mijn vertrouwen in de 100% betrouwbare en veilige wallet toch ook wel een knouw gegeven.

Met de ledger zelf is niets mis. "Enkel" klantgegevens zijn gelekt, en ik heb geluk dat dat bij mij beperkt is gebleven tot het emailadres, dat wel. De phishing attempts zijn omhoog gevlogen iig....

Waarvoor dient ADA eigenlijk? Welk probleem lossen ze op?
Proof of stake dus geen gigantische stroomverbruik nodig
En ze zijn net zoals ETH een platform waarop anderen hun projecten kunnen maken. ETH heeft nu, door zijn hoge waarde, gigantische transfer fees. Nobody likes that, dus ADA zou dat beter/goedkoper doen.

Zie Utolor. Niets mis met een gokje wagen op een veelbelovend project, maar ik heb dit allemaal al eerder gezien bij tientallen andere coins die ook mooie koersen haalden op een bepaald moment, maar waarvan ik ondertussen de naam vergeten ben. Gelukkig nooit geld op ingezet.
Dit dus hè.

Ik heb back in 2017 ook in ADA geïnvesteerd omdat ik ook zo gefascineerd was door hun plannen en door hun enthousiaste ontwikelaars. Maar toen die op een bepaald moment eind 2017 op korte tijd 5x gingen, heb ik toch gewoon grotendeels verkocht. En we zijn nu +3 jaar verder en de koers ligt nog steeds een pak onder die ATH en ik zie nog steeds al die mooie plannen, maar weinig echt concrete zaken gerealiseerd.

En ADA heeft dan nog redelijk zijn waarde behouden, er zijn er ondertussen zeer diep zijn weggezakt of zelfs gewoon niet meer bestaan.

Gewoon zien dat je zeker +80% in BTC zit, anders is het gewoon puur gokkerij

ik ben ada bagholder maar de afgelopen twee jaar zijn enorm zuur geweest. Het feit dat we een jaar nek aan nek gelegen hebben met de ubershill coin tron toont aan dat de markt geen iota van aantrekt of de tech goed is.
Cardano is altijd underperformer geweest. Nu de laatste maand is er eindelijk een kentering ingezet maar geef toe... andere coins zijn ook gestegen. Wel niet zo hard als cardano maar onderschat ook niet de value van BTC die invloed heeft op de altcoinprijs. De piek satoshi value in 2018 was 8600 dacht ik. Dat is dus nog een x4 te gaan..
Het meeste uitgelekte nieuws zit zeker al 110-120% in de huidige prijs verwerkt en verwacht ook een selloff na goguen.
Als ze in afrika daar nog wat gek doen dan zie ik het nog wat verder zakken.
Desalnietteplus hold ik en stake ik dat het een lieve lust is.
Cardano voor mij gaat zijn waarde tonen binnen 2-5 jaar vrees ik. Als de markt volwassener is. (lees doge coinpumps e.d. are a thing of the past)

Proof of stake dus geen gigantische stroomverbruik nodig
En ze zijn net zoals ETH een platform waarop anderen hun projecten kunnen maken. ETH heeft nu, door zijn hoge waarde, gigantische transfer fees. Nobody likes that, dus ADA zou dat beter/goedkoper doen.

Maar er zijn zovele proof of stake coins. En ETH 2.0 binnenkort ook. Niemand gebruikt ADA, daarom dat de fees zo laag zijn?

ik ben ada bagholder maar de afgelopen twee jaar zijn enorm zuur geweest. Het feit dat we een jaar nek aan nek gelegen hebben met de ubershill coin tron toont aan dat de markt geen iota van aantrekt of de tech goed is.
Cardano is altijd underperformer geweest. Nu de laatste maand is er eindelijk een kentering ingezet maar geef toe... andere coins zijn ook gestegen. Wel niet zo hard als cardano maar onderschat ook niet de value van BTC die invloed heeft op de altcoinprijs. De piek satoshi value in 2018 was 8600 dacht ik. Dat is dus nog een x4 te gaan..
Het meeste uitgelekte nieuws zit zeker al 110-120% in de huidige prijs verwerkt en verwacht ook een selloff na goguen.
Als ze in afrika daar nog wat gek doen dan zie ik het nog wat verder zakken.
Desalnietteplus hold ik en stake ik dat het een lieve lust is.
Cardano voor mij gaat zijn waarde tonen binnen 2-5 jaar vrees ik. Als de markt volwassener is. (lees doge coinpumps e.d. are a thing of the past)
Jij noemt een 45000% gain sinds maart 2020 "underperformer"?

Jij noemt een 45000% gain sinds maart 2020 "underperformer"?
Jij rekent ada/euro.
Als je BTC/ADA zit (zoals ik) is het net iets minder ;) Dan was het maar 169.4%
45000% gains sinds maart zou ons op 13.5 euro brengen? Zeker van die cijfers?
Afgelopen jaar is EUR/ada 1229.0% gestegen.
Wat dan weer voor een groot deel afhing van de BTC

Laatst bewerkt:
Als ge geen profits had gepakt :)
De meesten die 3-4-5 jaar geleden 3 bitcoin hadden zullen wel al eens gecasht hebben zeker?
Kheb feitelijk nog nooit profits gepakt sinds 2014. Gewoon faircoin naar BTC naar een hele hoop shitcoins naar ada. Veel btc verloren feitelijk door de crash van 2018. 😭
Dus nu hold and stake ik ADA en nog een klein deeltje BTC.
Ik zie de geldpersen maar blijven printen, de euro en de dollar alsmaar verzwakken. Ik aanschouw crypto als een safety measure feitelijk.
Aangezien ik toch via airdrops die btc's verkregen heb heb ik niet het gevoel van ik moet hier nu mijn geld uithalen. Miss later ooit zo eens een debit card waar ik in de gewone winkel iets mee kan kopen.

Jij rekent ada/euro.
Als je BTC/ADA zit (zoals ik) is het net iets minder ;) Dan was het maar 169.4%
45000% gains sinds maart zou ons op 13.5 euro brengen? Zeker van die cijfers?
Afgelopen jaar is EUR/ada 1229.0% gestegen.
Wat dan weer voor een groot deel afhing van de BTC
In maart was het laagtepunt ergens rond de 0.02 dollarcent. 0.02*4500% = 0.90c (dus 4500 ipv 45000, my bad)
En zoals ik al eerder zei, btc ratio maakt geen kloten uit, anders zouden we al aan globale MC zitten van 1000 triljoen ofzo.

In maart was het laagtepunt ergens rond de 0.02 dollarcent. 0.02*4500% = 0.90c (dus 4500 ipv 45000, my bad)
En zoals ik al eerder zei, btc ratio maakt geen kloten uit, anders zouden we al aan globale MC zitten van 1000 triljoen ofzo.
Voor mij wel. Tis te zien hoe je trade he. Ik zie echt niet naar die euro of usd value. Enkel naar de satoshi's.
Das een goeie graadmeter of de coin in value stijgt of gewoon meesurft op BTC-euro waarde.

Me wat aan het oriënteren op de crypto markt. Allemaal nieuw voor me en maar met lage bedragen bezig, met zicht op langere termijn.

Momenteel in m'n portefeuille op Litebit (btw, goeie plek voor m'n coins?)
- voor 50€ ADA
- voor 50€ Ethereum
- voor 20€ Dogecoin
- voor 20€ Ripple

Waren de bedragen waar ik begin deze week met ben gestart, nu beetje moeten inleveren 🙈

Mooi begin of volledig fout bezig? Litebit een goede portefeuille? Niet van plan om hard te traden, momenteel zien wat de toekomst brengt...

Terug
Bovenaan