Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maat van mij 10 BTC die op Mt Gox stonden (ooit gekocht aan centiemen voor Second Life).Not your keys not your coins.
Trust me. 3btc kwijtgeraakt... was maar 150.000 dollar hoor in hindsight
Geen van ons beide heeft die coins nog, ik ben ze kwijt geraakt door een corrupte wallet en hij door een HDD crash.
Fout 1: geen BTCMe wat aan het oriënteren op de crypto markt. Allemaal nieuw voor me en maar met lage bedragen bezig, met zicht op langere termijn.
Momenteel in m'n portefeuille op Litebit (btw, goeie plek voor m'n coins?)
- voor 50€ ADA
- voor 50€ Ethereum
- voor 20€ Dogecoin
- voor 20€ Ripple
Waren de bedragen waar ik begin deze week met ben gestart, nu beetje moeten inleveren
Mooi begin of volledig fout bezig? Litebit een goede portefeuille? Niet van plan om hard te traden, momenteel zien wat de toekomst brengt...
stakepools bepalen de fee.Hoezo wie betaalt de miners/stakers dan?
Als je uw seedprhase hebt maakt het toch niet uit of uw HDD corrupt isMaat van mij 10 BTC die op Mt Gox stonden (ooit gekocht aan centiemen voor Second Life).
Aan de andere kant: ik heb er nog zitten minen, samen met ne klasgenoot, op onze laptop aan de KHL. Geen van ons beide heeft die coins nog, ik ben ze kwijt geraakt door een corrupte wallet en hij door een HDD crash.
Ze lokaal in een wallet storen is maw ook niet altijd de veiligste oplossing.
Heb niet voor bitcoin gekozen, de marge is er uit om grote winsten te maken denk ik. Zeker met kleine bedragen. Ripple zo'n slechte coin, was nochtans de enigste die wat in de + bleefFout 1: geen BTC
Fout 2: met zo'n kleine inzet kan je beter 1 coin kiezen
Fout 3: Ripple

Ripple afraden maar doge niet?Fout 1: geen BTC
Fout 4: Doge ziet er niet bepaald rooskleurig uit om nu in te investeren? Neerwaartse trend en is enkel maar gestegen door Musk zijn tweetsFout 1: geen BTC

In maart was het laagtepunt ergens rond de 0.02 dollarcent. 0.02*4500% = 0.90c (dus 4500 ipv 45000, my bad)
En zoals ik al eerder zei, btc ratio maakt geen kloten uit, anders zouden we al aan globale MC zitten van 1000 triljoen ofzo.
Ik heb gewoon een paper wallet eigenlijk, met de nodige voorzorgen qua locatie(s) etc, onmogelijk om te weten wat de paper wallet is en welke delen je moet samenleggen.Maat van mij 10 BTC die op Mt Gox stonden (ooit gekocht aan centiemen voor Second Life).
Aan de andere kant: ik heb er nog zitten minen, samen met ne klasgenoot, op onze laptop aan de KHL. Geen van ons beide heeft die coins nog, ik ben ze kwijt geraakt door een corrupte wallet en hij door een HDD crash.
Ze lokaal in een wallet storen is maw ook niet altijd de veiligste oplossing.
Ik denk eerder dat veel mensen BTC de dollar zien vervangen als reserve currency, niet als betaalmiddel an sich.Dan begrijp je niet goed hoe sommige mensen in de cryptowereld redeneren. Velen zijn er rotsvast van overtuigd dat de gewone fiat het in de toekomst gaat moeten afleggen voor cryptocurrency, zoals BTC. Zij zijn dus totaal niet bezig met de omrekening naar USD/EUR maar houden zich puur bezig met het verwerven van zoveel mogelijk BTC.
Zelfs als je dit allemaal bullshit vindt, maakt het nog steeds veel kloten uit aangezien er talloze grote vermogens op deze manier traden. Je altcoin volledig loskoppelen van zijn BTC waarde is dus niet mogelijk. Het is alleszins verstandig om ook hiermee rekening te houden, zelfs als je uiteindelijk wil verkopen voor fiat.
Wakker worden met BTC op een ATH en mijn portefeuille weer wat dikker![]()
Dipje mag gaan kopen. Mijn handen beginnen te jeuken![]()
Als er een dipje komt op korte termijn en als dat de moeite zal zijn
Hoor hier al maanden mensen zeggen dat ze op een dipje gaan kopen. 1.5 maand terug stond hij op +/- 30k, nu op 50k. Als er een dip komt moet het al een serieuze dip zijn om daar onder te gaan.
22/1 en 27/1 is die zelfs nog onder 30k gegaan.
het kan zijn dat BTC eerst nog richting 60-70K gaat voor we een correctie gaan zien.