Crypto - Nieuws en algemene discussie

ADA is ondertussen 66% van mijn portfolio...
Trouwens daar is eindelijk de correctie.
Het kon niet blijven duren. (wie stapt nu in trouwens)

Ziet er naar uit dat cardano zelfs tether nog voorbij gaat steken.
(onder voorbehoud dat er niets nieuw geprint wordt :D)

carVertical is ook verdriedubbelt. Dat heb ik in 2018 gekocht tijdens een ICO bij hun start. Ze staan nog altijd maar aan 20% van wat ze destijds waard waren. Maar, ik realiseer me net dat ik mijn wachtwoord voor MetaMask kwijt ben en dat ik die Account Seed Phrase niet mee heb gemigreerd naar mijn nieuwe pc.
Dus nu moet ik gaan hopen dat dat geen nieuwe Bitcoin wordt...

Dipje, dipje. BNB is al 2 weken lang zwaar aan't stijgen. Vorige week was het gestegen naar 60$ en zei men binnen een week een correctie te verwachten. We zijn een week later en we zitten al aan 150$.

Vorige maand wou ik ETH kopen maar 't was net gestegen naar 600$, ik wou ook even wachten op een dipje, dat is er na een maand nog altijd niet gekomen en we staan op 1800$ momenteel.

Voorzichtig met die "wachten op een dipje". We zitten in een sterke bull run momenteel, dus je gaat echt geen zware dipjes zien de komende weken. Momenteel is het eerder "Timing the market"< "Time in the market". Toch voor de deftige altcoins.

Als er nog twijfel over mocht bestaan, als ik iets zeg, doe je best gelijk het tegenovergestelde. BNB weer naar 120$ gezakt.

Idd, mijn winst op mijn XLM die ik deze morgen kocht, die ik rond de middag had, is alweer verdampt.
Koersschommelingen van 10% op een paar uur zijn niet ongewoon in crypto.

En vertrouw je het? Want als ik kijk op de Belgische website, zie ik een onbestaande VZW met een onvolledig ondernemingsnummer met een buitenlands telefoonnummer :p

Facebook is int Pools met nauwelijks reacties
Reddit is quasi leeg
Geen retweets op twitter.

Van hun website:
IN CRYPTOGRAPHY WE TRUST VZW.
Zeedijk 336, 8400 Oostende (appartementsblok in Oostende aan de dijk. Gewoon een postbus hoogstwaarschijnlijk. )
Ondernemingsnr 845.772 (Hoort 9 of 10 cijfers te zijn in België :p)
Email: [email protected]
Phone: +31613030578

Ik zou het niet zomaar aanraden aan iemand :p.
Ik vraag mij af hoe ze het doen, een bitcoin ATM, met de tijd die het kan duren om een transactie te doen. Sta je daar dan een uur te wachten aan de automaat op je geld?

Ik vraag mij af hoe ze het doen, een bitcoin ATM, met de tijd die het kan duren om een transactie te doen. Sta je daar dan een uur te wachten aan de automaat op je geld?

Denk dat het concept eerder is dat je online je bitcoins moet versturen , je krijgt dan later een QRcode wanneer de transactie opgenomen is waarmee je het geld kan afhalen.

Dusja, er is geen kat die dat vertrouwt :p.

Allez, mij niet gelaten als je je bitcoins wil versturen naar een onbekende VZW in Oostende om het geld dan af te halen in een gsmwinkeltje op de haachtsesteenweg in Schaarbeek :p.

Het lijkt mij eerder iets dat in de omgekeerde richting gebruikt wordt.

Weet niet of dit al is gepost:

Ben benieuwd wat dit gaat doen met de prijs wanneer het officieel wordt.

Zijn hier mensen die hier nu echt al grof geld verdiend hebben met crypto? En dan bedoel ik echt grof geld (als in +50k)?
Ik zou het gewoon besterven om daar meer als 10-20kk in te steken... En dat heb je toch wel nodig om +50k winst te pakken, of je moet heel veel geluk hebben/er al jaren in zitten...

Terug
Bovenaan