35% van mijn portefeuilleADA gaat hard! Wie heeft hier nog ADA?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
35% van mijn portefeuilleADA gaat hard! Wie heeft hier nog ADA?

Ik twijfelADA is ondertussen 66% van mijn portfolio...
Trouwens daar is eindelijk de correctie.
Het kon niet blijven duren. (wie stapt nu in trouwens)
al een tijdjeDipje, dipje. BNB is al 2 weken lang zwaar aan't stijgen. Vorige week was het gestegen naar 60$ en zei men binnen een week een correctie te verwachten. We zijn een week later en we zitten al aan 150$.
Vorige maand wou ik ETH kopen maar 't was net gestegen naar 600$, ik wou ook even wachten op een dipje, dat is er na een maand nog altijd niet gekomen en we staan op 1800$ momenteel.
Voorzichtig met die "wachten op een dipje". We zitten in een sterke bull run momenteel, dus je gaat echt geen zware dipjes zien de komende weken. Momenteel is het eerder "Timing the market"< "Time in the market". Toch voor de deftige altcoins.
Alles heeft gelijk een kleine correctie gehadAls er nog twijfel over mocht bestaan, als ik iets zeg, doe je best gelijk het tegenovergestelde. BNB weer naar 120$ gezakt.
Ik vraag mij af hoe ze het doen, een bitcoin ATM, met de tijd die het kan duren om een transactie te doen. Sta je daar dan een uur te wachten aan de automaat op je geld?En vertrouw je het? Want als ik kijk op de Belgische website, zie ik een onbestaande VZW met een onvolledig ondernemingsnummer met een buitenlands telefoonnummer
Facebook is int Pools met nauwelijks reacties
Reddit is quasi leeg
Geen retweets op twitter.
Van hun website:
IN CRYPTOGRAPHY WE TRUST VZW.
Zeedijk 336, 8400 Oostende (appartementsblok in Oostende aan de dijk. Gewoon een postbus hoogstwaarschijnlijk. )
Ondernemingsnr 845.772 (Hoort 9 of 10 cijfers te zijn in België)
Email: [email protected]
Phone: +31613030578
Ik zou het niet zomaar aanraden aan iemand.
Ik vraag mij af hoe ze het doen, een bitcoin ATM, met de tijd die het kan duren om een transactie te doen. Sta je daar dan een uur te wachten aan de automaat op je geld?
.
.
Dus niet slim om er nu 50 euro in steken?ADA is ondertussen 66% van mijn portfolio...
Trouwens daar is eindelijk de correctie.
Het kon niet blijven duren. (wie stapt nu in trouwens)
Onmogelijk te zeggen. Vandaag is die +20% gegaan. Kan zijn dat die er morgen afzijn, maar kan evengoed nog verder doorzetten. Ik vermoed eerder het 2de; Denk dat die ATH er deze maand aan moet.Dus niet slim om er nu 50 euro in steken?
50 euro. Go for it.Dus niet slim om er nu 50 euro in steken?

Dat zeiden ze jaren geleden ook.of je moet heel veel geluk hebben/er al jaren in zitten...