Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleem mee gehad deze morgen.Nog mensen waar de sms voor phone verification niet aankomt bij binance?
Die grote pump komt er precies toch niet.Zeer weinig actie voor XRP eigenlijk he.
Ik beschouw alles wat niet Bitcoin is als een shitcoin. Maar ik ben een BTC maximalist dus misschien wel biased opinie.(Nee, dit hoort niet in de shitcoin thread. Dit project wordt groots)

tegen dat ze top 25 bereiken ben je ook al te laat om nog te investeren, ben je beter af met BTC/ETHVoor mij onder de top 25, 100 procent shitcoin.ofte kom maar terug als er genoeg nullen achter de market cap staan.
Is hier iemand ingestapt in de seed van Inheritance Art? Maanden geleden heb ik dat project vermeld en dit gaat nu hard na de launch vorige dinsdag.
MC: 600K
Total supply: 50M coins
Seed was $0.25-$0.375 Nu $1.9
CEO is voormalig engineer van SpaceX en heeft connecties. Werken aan holograpic NFTs en spawns van Notorious B.I.G, Einstein, Marilyn Monroe, Mona Lisa, Bored Apes, ...
Partners: EA sports, Discovery Channel, Sotheby's, RocNation
Inheritance-art.com
Bekijk het eens want de marketcap is nog laag. Check roadmap.
(Nee, dit hoort niet in de shitcoin thread. Dit project wordt groots)
. Dus is NFT puur een financieel investering dus het heeft niks te maken met digitale kunst.
Het Europees parlement heeft zonet kunnen stemmen om Proof of work te bannen. En ze hebben tegen gestemd. Bullish!
Bron? Ben nu ook wel nieuwsgierig
Hmmm niet bearish is niet hetzelfde als bullish.Het Europees parlement heeft zonet kunnen stemmen om Proof of work te bannen. En ze hebben tegen gestemd. Bullish!

Lekkere consolidaties.T’is te zien dat we in een bear market zitten![]()
medium.datadriveninvestor.com
)