Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja er is wat goed nieuws.Ada begint ook weer wat aan momentum te winnen. Nog ver van ATH maar toch.
liquidity providen, yieldfarmen, nft's minten, nieuwe dingen voten, boompjes planten, adapay, cotipay, gamen, meme coins, lending on celcius network,...Wat kan je eigelijk doen met een ada? Behalve kopen, verkopen en staken

haha ik heb net die kerel deze post getoondIemand bij ons in de straat ook vermoed ik, custom nummerplaat "HODL ADA" haha, moet ik altijd mee lachen.![]()
(zit in dezelfde telegram group)Kleine wereld die crypto.Haha zalig, ja idd.

Waarschijnlijk zal de euforie dan te groot zijn. Of je zal mikken op 5$ en dan zal ADA pieken op 4,9$Kleine wereld die crypto.
Mijn meer ervaren cryptokennissen hopen op een daily close boven de downtrend. Ik ben benieuwd of we ooit de 3 dollar nog eens gaan zien. En of ik dan mijn bags eens ga lossen.

Waarschijnlijk zal de euforie dan te groot zijn. Of je zal mikken op 5$ en dan zal ADA pieken op 4,9$![]()
En?lijkt me toch niet het beste idee om te koop te lopen met het feit dat je crypto bezit. als je zo een nummerplaat aankoopt is de kans groot dat je er nogal wat hebt..
Bij mijn broer in het restaurant (hij is eigenaar & chef) loopt een deel van het team (keuken uiteraard, niet de zaallijkt me toch niet het beste idee om te koop te lopen met het feit dat je crypto bezit. als je zo een nummerplaat aankoopt is de kans groot dat je er nogal wat hebt..
) rond met truien en polo's met "Coinbaas" 

de afgelopen dagen is het bullseason-gevoel bij mij ook wel terug aan het komenIk krijg dezelfde vibes als in 2019 toen het raket op 1 april vertrok naar de maan. Zullen we het opnieuw meemaken? Ik kijk alvast uit naar april…
fingers crossed!