Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ada begint ook weer wat aan momentum te winnen. Nog ver van ATH maar toch.
ja er is wat goed nieuws.
TVL stijgt gestaag. Transaction volume is through the roof. Hydra zit in testnet, Grayscale zit 24% in cardano. ERC-20 convertor in testnet
Ik denk wel dat we wat resistance krijgen op de 1 dollar grens. Waar we vandaag met 0.98 dollarcent tegen aangeschurkt hebben.

edit die transaction volume zou te maken hebben met het UTxo model.
stel wallet "1" met 2 miljoen ada stuurt 1 ada naar wallet "2" met 1miljoen ada heeft een transactiewaarde van 3miljoen ada.

Laatst bewerkt:
Haha zalig, ja idd :D.
Kleine wereld die crypto. :D

Mijn meer ervaren cryptokennissen hopen op een daily close boven de downtrend. Ik ben benieuwd of we ooit de 3 dollar nog eens gaan zien. En of ik dan mijn bags eens ga lossen.

Laatst bewerkt:
Kleine wereld die crypto. :D

Mijn meer ervaren cryptokennissen hopen op een daily close boven de downtrend. Ik ben benieuwd of we ooit de 3 dollar nog eens gaan zien. En of ik dan mijn bags eens ga lossen.
Waarschijnlijk zal de euforie dan te groot zijn. Of je zal mikken op 5$ en dan zal ADA pieken op 4,9$ :-)

lijkt me toch niet het beste idee om te koop te lopen met het feit dat je crypto bezit. als je zo een nummerplaat aankoopt is de kans groot dat je er nogal wat hebt..

lijkt me toch niet het beste idee om te koop te lopen met het feit dat je crypto bezit. als je zo een nummerplaat aankoopt is de kans groot dat je er nogal wat hebt..
Bij mijn broer in het restaurant (hij is eigenaar & chef) loopt een deel van het team (keuken uiteraard, niet de zaal ;)) rond met truien en polo's met "Coinbaas" :biglaugh:

Ik krijg dezelfde vibes als in 2019 toen het raket op 1 april vertrok naar de maan. Zullen we het opnieuw meemaken? Ik kijk alvast uit naar april…
de afgelopen dagen is het bullseason-gevoel bij mij ook wel terug aan het komen :) fingers crossed!

Terug
Bovenaan