Crypto - Nieuws en algemene discussie

Nieuw KB van februari 2022 inzake toezicht op crypto vanaf mei 2022:

wat betekent dat dan voor wallets zoals metamask, trustwallet etc?

Meer toezicht op de bedrijven die de wallets aanbieden, wat goed is voor ons en de kans op scams verlaagt. Maar tegelijkertijd ook meer toezicht op de gebruikers (KYC), maar het is me ook nog niet duidelijk hoe ze dat zouden willen doen. Op dezelfde manier als de banken misschien…

Niks, want als je die software zelf download ben je geen aanbieder van: "bewaarportemonnees voor cryptografische privésleutels". Men spreekt over een aanbieder, niet zozeer de software ontwikkelaar. Is dat aanbieden? Tgoh dubieus. Een wallet op een exchange daarintegen valt er wel onder, maar ik denk dat het duidelijk is dat de tweede categorie ook vooral duid op deze "aanbieders".

A propos overlaatst heeft Canada zich ook een beetje "verbrand" door te breed te gaan met de definitie:

SdAhqW9PwNFV7i4ZDp48RQs_NAYEGMT1dPY53NPFpB0.jpg

Als jij een server koopt en die thuis zet dan ben jij geen aanbieder van servers, als je er eentje (al dan niet virtuele machine) bij Amazon AWS afneemt dan ben jij die aan het huren van een aanbieder van servers.

Realiteit: Exchanges richten zich tot een postbus adres of shared office space in Litouwen (als dat al niet is om probleemloos mee te kunnen hoppen op Europees betalingsverkeer). Nexo en Coinbase zitten al in Litouwen. En als ze geen goesting hebben in een postbusje dan disablen ze gewoon de modules voor klanten die hier onderhevig aan zijn. Zo werken veel platformen al.

Laatst bewerkt:
Heeft Binance de aankoopprocedure veranderd ? Wou vandaag Sol bijkopen maar ging niet met m'n Mastercard.
Kon max 186€ dagelijks aankopen met die kaart. Ik heb ook vanalles moeten aanvinken om met fiat crypto te mogen kopen .
Ze vroegen of ik werk had , of ik ging traden , enz...
Uiteindelijk stond ergens in het heel klein rechts nog een linkje om aan te kopen met een kaart.
Hierop geklikt en toen ging de aankoop met Mastercard wel vanzelf. Voor meer dan de 186€ van eerder.

Maar toen wou ik m'n SOL staken en dit ging niet. Blijkbaar kan je max 10 SOL of zo staken en die had ik nog vaststaan.
Nog iemand die dit heeft meegemaakt of hoe de limiet te omzeilen?

Maar toen wou ik m'n SOL staken en dit ging niet. Blijkbaar kan je max 10 SOL of zo staken en die had ik nog vaststaan.
Nog iemand die dit heeft meegemaakt of hoe de limiet te omzeilen?
Geen idee of dit gewijzigd is (ik heb nog maar sinds enkele maanden een deel van mijn pf naar Binance verhuisd) maar er zit inderdaad een max op het aantal stuks dat je kan staken. En dan mag dit percentage in de eerste plaats al niet "sold out" zijn natuurlijk.
Hoe langere periode, hoe hoger het percentage interest, hoe minder je kan staken.
Voor SOL, 90 dagen, 13,21% is dit 3 SOL
Voor ADA, 90 dagen, 10,43% is dit 200 ADA
Etc

Als dit "vol" is, kan je wel een deel vastzetten voor minder lange periode aan een lager percentage.

Limiet omzeilen? Geen idee. Een deel naar een andere exchange verhuizen?

Geen idee of dit gewijzigd is (ik heb nog maar sinds enkele maanden een deel van mijn pf naar Binance verhuisd) maar er zit inderdaad een max op het aantal stuks dat je kan staken. En dan mag dit percentage in de eerste plaats al niet "sold out" zijn natuurlijk.
Hoe langere periode, hoe hoger het percentage interest, hoe minder je kan staken.
Voor SOL, 90 dagen, 13,21% is dit 3 SOL
Voor ADA, 90 dagen, 10,43% is dit 200 ADA
Etc

Als dit "vol" is, kan je wel een deel vastzetten voor minder lange periode aan een lager percentage.

Limiet omzeilen? Geen idee. Een deel naar een andere exchange verhuizen?
ADA 90 dagen heb ik nog nooit kunnen fixen. Is altijd uitverkocht.
Op de 60 dagen staat toch geen limiet want daar heb ik toch een groot aantal ADA die ik stake.

En dat van de SOL kan kloppen. Heb er nu 3 vaststaan aan 13.21% , de rest heb ik verdeeld over de 60 en 30 dagen.

ADA 90 dagen heb ik nog nooit kunnen fixen. Is altijd uitverkocht.
Op de 60 dagen staat toch geen limiet want daar heb ik toch een groot aantal ADA die ik stake.

En dat van de SOL kan kloppen. Heb er nu 3 vaststaan aan 13.21% , de rest heb ik verdeeld over de 60 en 30 dagen.
ADA 60 dagen heeft een limiet van 500 000. Lijkt me niet gek als je daar niet meteen aan zit 😉

Ik heb ADA kunnen staken aan 90 dagen.
Krijg nu uiteraard de melding dat ik het maximum bereikt heb (200) en kan niet meer bij steken, maar krijg niet de melding dat het closed is.
De rest van mijn ADA zit bij de 60 dagen.

Je kijkt best 's morgens vroeg of je kan staken. Dan heb je het meeste kans. 's Nachts wordt er "uitbetaald" (en komt er dus plaats vrij, indien periode is afgelopen)

Ripple (XRP ) hun rechtszaak die al jaren sleept ivm legaliteit in de USA is na jaren afgelopen.
Ze hebben hun gelijk gekregen, maw XRP mag weer verhandeld worden in de USA.

Gigantisch nieuws voor de vele bagholders

En 2 weken later 35k

Dat is toch eerlijk gezegd om zot van te komen neen? Up & down all The time
Idd, en als we uitzoomen lijkt het al zo lang zijwaarts te moven, en dat is ook om zot van te worden 😅 het heeft een vonkje nodig om de laatste echte stijging van deze bull run te vervolledigen.

Ripple (XRP ) hun rechtszaak die al jaren sleept ivm legaliteit in de USA is na jaren afgelopen.
Ze hebben hun gelijk gekregen, maw XRP mag weer verhandeld worden in de USA.

Gigantisch nieuws voor de vele bagholders

Damn zeg, over wat gaan nu al die XRP influencers over tiktokken of twitteren? Waarschijnlijk gaan die nu allemaal het resultaat van die rechtzaak gebruiken als exit liquidity onder het mom "taking profits".

On a side note, resultaat was wel te verwachten.

Is hier iemand ingestapt in de seed van Inheritance Art? Maanden geleden heb ik dat project vermeld en dit gaat nu hard na de launch vorige dinsdag.

MC: 600K
Total supply: 50M coins
Seed was $0.25-$0.375 Nu $1.9
CEO is voormalig engineer van SpaceX en heeft connecties. Werken aan holograpic NFTs en spawns van Notorious B.I.G, Einstein, Marilyn Monroe, Mona Lisa, Bored Apes, ...
Partners: EA sports, Discovery Channel, Sotheby's, RocNation

Inheritance-art.com

Bekijk het eens want de marketcap is nog laag. Check roadmap.

(Nee, dit hoort niet in de shitcoin thread. Dit project wordt groots)

Terug
Bovenaan